Kjenner dere liv?

Fikk vite at jeg har morkake på forsiden, vil det ta lengre tid før jeg kjenner noe da? Andregangs.

Fikk vite at jeg har morkake på forsiden, vil det ta lengre tid før jeg kjenner noe da? Andregangs.

Sansynligvis ja. Hadde det forjegang. Har kjent tidligere liv denne gang. Og forjegang tok liksom morkaken litt for så var veldig skjelden man kunne se det uten på og at andre kjente det

Ja, jeg hadde det sist og kjente liv først etter uke 20. Veldig sjeldent mannen kunne kjenne liv på utsiden også. Fordelen er jo at man slipper våkenetter når det begynner å nærme seg slutten og boksingen begynnet for fult. Man er veldig godt polstret :)

Jeg er førstegangs, men helt sikker på at jeg kjente noe på søndag. Da var jeg 15+1. Skjønte hva som menes med «en boble som sprekker», og for meg var det stor forskjell på dét og luft i magen. :p Jeg har aldri kjent det før, og har ikke kjent det igjen, men er ikke bekymra. Det blir vel nok etterhvert.:D

Kjenne det mer eller mindre daglig nå, 17+2, men er ikke noe jeg "leter" etter eller stresser over om jeg ikke kjenner :) Er jo flere uker siden første livstegn, (med nr.5) og har fulgt med på hvordan bevegelsene har blitt gradvis sterkere, samt at de kjennes hyppigere. Kjekt å følge fremgangen :love017

Ingenting enda, ligger å kjenner etter så godt jeg kan 14+3 og førstegangs. Gleder meg så enormt til å kjenne noe..... Virker som en evighet siden UL i uke 12!

17+0 i dag og har kjent nesten daglig siste uka :) men tenker det er fordi jeg vet hva jeg skal kjenne etter, ville nok ikke reagert på det om det var med førstemann :)

Er ikke 100% sikker, men har 2 kvelder nå kjent noe nederst i magen som gjorde at jeg umiddelbart tenkte "oi, var det babyen?". Kjentes ut som om noen dyttet på innsiden av magen min. Har glemt litt følelsen fra sist gang (3år siden), så blir spennende å se om det var det jeg kjente var babyen eller ikke. Er 14+3 nå.

Er rundt uke 15-17 (termin et sted mellom 11.-25 avhengig av om mensterminen stemmer eller jeg har rett:p). Har de siste ukene hatt endel bevegelser jeg ikke har vært i tvil på, men bare noen ganger i uka. Kjenner små bevegelser daglig, alltid på samme stedet, men er også oppblåst, så vet ikke om *alle* bevegelsene er baby:hilarious:

Uke 18+5 men kjenner ingenting... gleder meg til å kjenne spark... var på ul forrige uke og alt står bra til.... så bare å smøre seg med god tålmodighet

Noen som kjenner vonde spark allerede?
Er 20+5 og noen ganger treffet han skikkelig hardt, så jeg skvetter til og roper au!
Husker det skjedde sist også, men det var jo når han var mye større og sterkere:eek:

Noen som kjenner vonde spark allerede?
Er 20+5 og noen ganger treffet han skikkelig hardt, så jeg skvetter til og roper au!
Husker det skjedde sist også, men det var jo når han var mye større og sterkere:eek:

Er bare 17+4, så har ikke kjent noen vonde spark enda. Har bare kjent små bevegelser så langt, men i går kom det så stekt og tydelig at jeg faktisk skvatt til og det kom et lite overrasket rop ut av meg :joyful:

Er bare 17+4, så har ikke kjent noen vonde spark enda. Har bare kjent små bevegelser så langt, men i går kom det så stekt og tydelig at jeg faktisk skvatt til og det kom et lite overrasket rop ut av meg :joyful:
Det føles skikkelig rart! Han må ligge på en helt annen måte enn storebror, eller det at morkaken er forliggende og foranliggende har noe å si. For jeg kjente spark med storebror tidlig også, men var ikke vondt før mye lenger ut i svangerskapeto_O Det er ikke hver gang, men flere ganger daglig at han sparker så hardt at jeg rykker til:hilarious:

Kjenner babyen bedre og bedre ;) Nå er det stadig små dult. Da jeg tok ultralyd i går, gjorde babyen en brå bevegelse i magen og det kjente jeg veldig tydelig :Heartred

Back
Topp