Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk vite at jeg har morkake på forsiden, vil det ta lengre tid før jeg kjenner noe da? Andregangs.
Ja, jeg hadde det sist og kjente liv først etter uke 20. Veldig sjeldent mannen kunne kjenne liv på utsiden også. Fordelen er jo at man slipper våkenetter når det begynner å nærme seg slutten og boksingen begynnet for fult. Man er veldig godt polstretFikk vite at jeg har morkake på forsiden, vil det ta lengre tid før jeg kjenner noe da? Andregangs.

Begynte vell å kjenne liv i uke 14 , dette er fjerdemann

Noen som kjenner vonde spark allerede?
Er 20+5 og noen ganger treffet han skikkelig hardt, så jeg skvetter til og roper au!
Husker det skjedde sist også, men det var jo når han var mye større og sterkere![]()

Det føles skikkelig rart! Han må ligge på en helt annen måte enn storebror, eller det at morkaken er forliggende og foranliggende har noe å si. For jeg kjente spark med storebror tidlig også, men var ikke vondt før mye lenger ut i svangerskapetEr bare 17+4, så har ikke kjent noen vonde spark enda. Har bare kjent små bevegelser så langt, men i går kom det så stekt og tydelig at jeg faktisk skvatt til og det kom et lite overrasket rop ut av meg![]()