Jeg er 23+2 idag og kjenner liv flere ganger om dagen. Mest på morgenen, midt på dagen og kvelden egentligHvor langt er dere på vei og hvor hyppig vil dere omtrent si at dere kjenner bevegelse nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 23+2 idag og kjenner liv flere ganger om dagen. Mest på morgenen, midt på dagen og kvelden egentligHvor langt er dere på vei og hvor hyppig vil dere omtrent si at dere kjenner bevegelse nå?
21+5. Kjenner mange ganger om dagen, minst en gang i timen eller annen hver time ca. Men når jeg kjenner bevegelse er det gjerne typ gode 10-15 min med spark og dult før han roer seg igjen. Det er spesielt mye aktivitet på morgen, på kvelden og når jeg spiser. De siste dagene har jeg også våknet midt på natta av noen spark her og derHvor langt er dere på vei og hvor hyppig vil dere omtrent si at dere kjenner bevegelse nå?
22+5, kjenner flere ganger for dag. Ikke hele tiden, men kan ofte komme et par dunk på morgenen når jeg våkner, før jeg står opp (ikke hver gang), kanskje et og annet enkelt "plopp" ila dagen, eller noen få spark om jeg kjører bil. En liten pulje på kvelden med noen få spark eller hikking, og bestandig noe når jeg har lagt meg for kvelden.Hvor langt er dere på vei og hvor hyppig vil dere omtrent si at dere kjenner bevegelse nå?
23+4 idag. Har den siste uken kjent bevegelse hver gang jeg sitter i ro og kjenner etter. Idag og igår derimot har det vært veldig rolig og kjent veldig lite, kanskje et lite dult her og der. Når han først beveger seg kjenner jeg det tydelig på hele magen, også der morkaken ligger foran. Ikke registrert at det er tidspunkt på dagen hvor det er mer eller mindre aktivitet, så tror ikke det er så mye fast døgnrytme enda.Hvor langt er dere på vei og hvor hyppig vil dere omtrent si at dere kjenner bevegelse nå?
De får ikke egentlig noe fast rytme for sånn 28 uker,.mener jeg. Liksom, man kan ha tider man kjenner mer, fordi man da ligger i ro eller så, men deres egen rytme kommer helst ca 28 uker på vei.23+4 idag. Har den siste uken kjent bevegelse hver gang jeg sitter i ro og kjenner etter. Idag og igår derimot har det vært veldig rolig og kjent veldig lite, kanskje et lite dult her og der. Når han først beveger seg kjenner jeg det tydelig på hele magen, også der morkaken ligger foran. Ikke registrert at det er tidspunkt på dagen hvor det er mer eller mindre aktivitet, så tror ikke det er så mye fast døgnrytme enda.
23+3 og kjenner stort sett noe morgen, midt på dagen, ettermiddag og sent på kveld. Det morsomme er at det er så tydelig hvordan hun ligger og hvor god plass de fortsatt har inni der, for jeg kan kjenne spark oppover, til siden og nedover. De som går rett i blæra er litt ubehageligeHvor langt er dere på vei og hvor hyppig vil dere omtrent si at dere kjenner bevegelse nå?

Jeg er 22+2 og kjenner iallefall 5-6 ganger per dag. Mye på morgenen når jeg ligger i senga, og etter frokost, og så flere ganger midt på dagen, og masse på kvelden når jeg skal sove. Mannen også pleier å kjenne på kvelden når vi legger oss. Alltid mye spark daHvor langt er dere på vei og hvor hyppig vil dere omtrent si at dere kjenner bevegelse nå?
Så koselig! Her er det også fullt liv, men hun slutter å bevege seg med en gang mannen nærmer seg og starter igjen når han går bort. HåpløstHer er det fult liv, og mannen får kjenne stadig vekk. Tulla er visst like aktiv som jeg var, hadde turn-stevne i magen når mamma prøvde å sove. Håper ikke det blir like ille her![]()

Haha, typisk! Her er det så mye liv at det er umulig å unngåSå koselig! Her er det også fullt liv, men hun slutter å bevege seg med en gang mannen nærmer seg og starter igjen når han går bort. Håpløst![]()
21+2 og føler henne flere ganger om dagen. Om jeg legger meg ned starter hun nesten med en gang, uansett når på døgnet, har også følt bevegelse når jeg står for første gang i dagHvor langt er dere på vei og hvor hyppig vil dere omtrent si at dere kjenner bevegelse nå?
følt bevegelser hver dag i litt over en uke23 ukerHvor langt er dere på vei og hvor hyppig vil dere omtrent si at dere kjenner bevegelse nå?
Samme her! Han har heldigvis fått til å kjent et par ganger, men 99 % av tiden blir det falsk alarm. Så kjedelig, for synes at jeg klarer å kjenne det så godt og tydelig selv.. Har lyst til at han skal kjenne sammeSå koselig! Her er det også fullt liv, men hun slutter å bevege seg med en gang mannen nærmer seg og starter igjen når han går bort. Håpløst![]()

Her ogsåSå koselig! Her er det også fullt liv, men hun slutter å bevege seg med en gang mannen nærmer seg og starter igjen når han går bort. Håpløst![]()

Kjenner ingenting på utsiden enda. Er 23+4 og har morkake foranLurer på om hun hører at jeg sier ifra og at jeg beveger meg littegrann og så stopper hun å sparkeSamme her! Han har heldigvis fått til å kjent et par ganger, men 99 % av tiden blir det falsk alarm. Så kjedelig, for synes at jeg klarer å kjenne det så godt og tydelig selv.. Har lyst til at han skal kjenne samme![]()