Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja! Håper det er bebis og at jeg vil kjenne mer fremover, har gledet meg fælt til det

Men definitivt hikke,for er alt for rytmisk til å være spark Jeg kjente masse hikke med førstemann, alltid når vi satt og spiste frokost. Kunne time det på sekundet når neste hikk komBegynt å kjenne litt hikke i blant. Tror det er kun når han ligger på en spesiell måte, for blir ofte borte når jeg trykker på områdetMen definitivt hikke,for er alt for rytmisk til å være spark
![]()
Noen hikker myyyyyyeJeg kjente masse hikke med førstemann, alltid når vi satt og spiste frokost. Kunne time det på sekundet når neste hikk kom![]()
Veldig gøy. Jeg hikket visst masse selv ifølge mamma
![]()
Litt vanskelig å si. For noen ser man ikke så mye fra utsiden. Og kanskje spesielt hvis man har mye fett på magen i tillegg. Håper du får sett mot slutten hvertfallEr 21+6 idag og kjenner antydning til liv flere ganger om dagen, men det kjennes fortsatt ut som luft. Har morkaka foran, og mye fett på magen. Når kan jeg forvente å se det fra utsiden??

Er 21+6 idag og kjenner antydning til liv flere ganger om dagen, men det kjennes fortsatt ut som luft. Har morkaka foran, og mye fett på magen. Når kan jeg forvente å se det fra utsiden??
Nr3 her var slappis i magen. Noen babyer er sånn. Det er slitsomt....Her er det fortsatt lite med liv. Jeg synes det er rart, siden jeg begynte å kjenne det i uke 13–14, og i dag er jeg 20+6. Morkaken ligger bak den lille, så jeg var forberedt på å kjenne mer liv enn det jeg har gjort med de fire andre, som jeg hadde morkaken foran på. Men nei…
Visste ikke at det var mulig å være så rolig, håper det tar seg opp etterhvertNr3 her var slappis i magen. Noen babyer er sånn. Det er slitsomt....

Er absolutt mulig. Det er ikke gøy..!!Visste ikke at det var mulig å være så rolig, håper det tar seg opp etterhvert![]()
Lillegutt her er også veldig rolig. Har vært på flere ultralyder, og på alle lå han nesten helt stille, ingen sprelling som så mange andre snakker om. Så prøver å si til meg selv at han bare er en rolig type, og at mindre spark ikke trenger å bety noe annet. Er dog korte perioder ila dagen (eller annenhver dag) hvor han sparker masse i typ 10minutter, også er det veldig rolig igjenVisste ikke at det var mulig å være så rolig, håper det tar seg opp etterhvert![]()

Storesøster her var også en veldig bedagelig type iforhold til lillebror i magen som lager full fest. Måtte flere gang spise noe søtt og legge meg ned for å kjenne etter med henne. Morkaken foran med begge, skjønner at du blir bekymret men alt står nok bra til der inneHer er det fortsatt lite med liv. Jeg synes det er rart, siden jeg begynte å kjenne det i uke 13–14, og i dag er jeg 20+6. Morkaken ligger bak den lille, så jeg var forberedt på å kjenne mer liv enn det jeg har gjort med de fire andre, som jeg hadde morkaken foran på. Men nei…
.Det her er første gangen jeg ikke har morkaka foranStoresøster her var også en veldig bedagelig type iforhold til lillebror i magen som lager full fest. Måtte flere gang spise noe søtt og legge meg ned for å kjenne etter med henne. Morkaken foran med begge, skjønner at du blir bekymret men alt står nok bra til der inne.