Kjenne liv? :)

Her har det vært mindre liv enn det pleier.. men hun har vel bare snudd seg og sparker innover tenker jeg

Kjente akkurat at det er noe som popper langt nede i magen. Ca rett over trusekanten. 2-3 ganger. Kaaaan det være bebis tro? Eller er det bare luftbobler i tarmene. Har enda ikke kjent noe. Morkake foran, og er 21+0 i dag. Hmmm
21-uker-768x1024.jpg

Tror ikke det er tarmene ;) (bilde gjelder ca 21 uker gravid)

Begynt å kjenne litt hikke i blant. Tror det er kun når han ligger på en spesiell måte, for blir ofte borte når jeg trykker på området :smiley-ashamed004 Men definitivt hikke,for er alt for rytmisk til å være spark :p
Jeg kjente masse hikke med førstemann, alltid når vi satt og spiste frokost. Kunne time det på sekundet når neste hikk kom ;) :P Veldig gøy. Jeg hikket visst masse selv ifølge mamma :)

Jeg kjente masse hikke med førstemann, alltid når vi satt og spiste frokost. Kunne time det på sekundet når neste hikk kom ;) :P Veldig gøy. Jeg hikket visst masse selv ifølge mamma :)
Noen hikker myyyyyye :p tror nr2 var en skikkelig hikker,.men de andre har bare vært litt nå og da. :p

Er 21+6 idag og kjenner antydning til liv flere ganger om dagen, men det kjennes fortsatt ut som luft. Har morkaka foran, og mye fett på magen. Når kan jeg forvente å se det fra utsiden??

Er 21+6 idag og kjenner antydning til liv flere ganger om dagen, men det kjennes fortsatt ut som luft. Har morkaka foran, og mye fett på magen. Når kan jeg forvente å se det fra utsiden??
Litt vanskelig å si. For noen ser man ikke så mye fra utsiden. Og kanskje spesielt hvis man har mye fett på magen i tillegg. Håper du får sett mot slutten hvertfall :happy:

Kan hende du kan kjenne det fra utsiden om du trykker litt ned på området med liv allerede nå, eller om kort tid - men å se det skikkelig tar nok litt lengre tid.

Her er det fortsatt lite med liv. Jeg synes det er rart, siden jeg begynte å kjenne det i uke 13–14, og i dag er jeg 20+6. Morkaken ligger bak den lille, så jeg var forberedt på å kjenne mer liv enn det jeg har gjort med de fire andre, som jeg hadde morkaken foran på. Men nei…

Her er det fortsatt lite med liv. Jeg synes det er rart, siden jeg begynte å kjenne det i uke 13–14, og i dag er jeg 20+6. Morkaken ligger bak den lille, så jeg var forberedt på å kjenne mer liv enn det jeg har gjort med de fire andre, som jeg hadde morkaken foran på. Men nei…
Nr3 her var slappis i magen. Noen babyer er sånn. Det er slitsomt....

Her er det fult liv gjennom dagen. Kan både kjenne og se det fra utsiden. Han har tider på dagen der han er mer aktiv. Spesielt formiddag, middagstid og kveld når jeg legger meg. uke 21+4

Visste ikke at det var mulig å være så rolig, håper det tar seg opp etterhvert :Heartpink
Lillegutt her er også veldig rolig. Har vært på flere ultralyder, og på alle lå han nesten helt stille, ingen sprelling som så mange andre snakker om. Så prøver å si til meg selv at han bare er en rolig type, og at mindre spark ikke trenger å bety noe annet. Er dog korte perioder ila dagen (eller annenhver dag) hvor han sparker masse i typ 10minutter, også er det veldig rolig igjen :whacky011 :Heartblue

Storesøster her var også en veldig bedagelig type iforhold til lillebror i magen som lager full fest. Måtte flere gang spise noe søtt og legge meg ned for å kjenne etter med henne. Morkaken foran med begge, skjønner at du blir bekymret men alt står nok bra til der inne :happy:.

Storesøster her var også en veldig bedagelig type iforhold til lillebror i magen som lager full fest. Måtte flere gang spise noe søtt og legge meg ned for å kjenne etter med henne. Morkaken foran med begge, skjønner at du blir bekymret men alt står nok bra til der inne :happy:.
Det her er første gangen jeg ikke har morkaka foran :p Ja, hun sparker sikkert mest inn mot ryggen min

Back
Topp