Kjenne liv? :)

Følte tidligere at jeg kjente ungen! Men, 18+0 i morgen, og kjenner ingenting jeg :-(
Det er veldig varierende her også, og blir fort bekymret om jeg ikke har kjent noe en dag. Uke 17+1 nå. Men støtter meg på at det er ikke før uke 24 vi skal kjenne liv daglig og at det er fra uke 28 vi skal følge med på mønsteret.

Samme her, trodde jeg kanskje kjente noe liv forige uke. Var på OUL for to dager siden og da så vi bevegelse inni der. Men ikke kjent noe på 4-5 dager nå. Hadde håpet at jeg skulle roe meg ned etter OUL, men kjenner at det kun hjalp samme dag :whacky011 19+5 idag med morkake på fremsiden.
Ja, det er vel det som er problemet her og - at morkaken er på fremsiden. Den vaar på baksiden i starten, men må antaes at den har flytta seg fremfor nå da :-/ De andre barna mine hadde også foranliggende morkake, kjente liv sent med de også.

Min er også dårlig på å gi livstegn. Kjenner noe hver dag, men ikke alltid jeg er 100% sikker på at det er lille, og alltid bare ett plopp..
Men, er visst bevegelse der inne likevel. Men han lå sist med ryggen mot - og morkaken er på halve fremsiden her, så.. kan være derfor.

Vet du hvor morkaken ligger denne gang?
Den var i uke 11 på baksiden, men alt har vel rotert litt der inne slik at den har endt på fremsiden likevel. UL om 1 uke, så får fasiten da :-)

Jeg er 19+4 idag og tror jeg kjenner litt liv daglig nå. Det er utrolig vanskelig å vite hva som er hva. Men jeg har kjent bevegelse rett bak navelen og på oversiden. Kan det være baby eller er det tarm? Tidligere har jeg kjent bevegelse godt under navelen og langt inn i magen, men nå er det plutselig en helt annen plass. Kan jo hende hun har snudd seg og ligger med bena opp nå, for sist UL lå hun med bena ned i bekkenet mitt

Den var i uke 11 på baksiden, men alt har vel rotert litt der inne slik at den har endt på fremsiden likevel. UL om 1 uke, så får fasiten da :-)
Fikk også høre at det så ut som den var bak i uke 11, men nå er den på halve fremsiden, så.. har vel vokst seg den veien :dead:

Skulle ønske morkaken lå på baksiden, for jeg kjenner så lite og sporadisk. Syns det var kraftigere for en uke siden. Denne uka har det vært så lite. Håper og tror han bare ligger litt skjermet, men klarer ikke slappe helt av med det.

Har vært veeldig diffust/lite her også som nevnt, men har nå kjent noen bobler som sprekker og én gang fiskehale. Veldig sjeldent da, og må virkelig kjenne etter når jeg ligger helt rolig, ellers merker jeg ingenting. MEN i dag tidlig kjente jeg pittelitt "aktivitet" liksom, og nistirret på magen mens jeg lå, og der bulte det plutselig ut: Enten en hånd eller fot fra bebis! Sykt…Kjempe rart for meg som er førstegangs haha. 18+2 i dag, morkake bak.

Skulle ønske morkaken lå på baksiden, for jeg kjenner så lite og sporadisk. Syns det var kraftigere for en uke siden. Denne uka har det vært så lite. Håper og tror han bare ligger litt skjermet, men klarer ikke slappe helt av med det.
Lite liv er kjedelig, altså. Har hatt en som var slappfisk hele svangerskapet tidligere, og det blir veldig tungt i hodet av sånt..

Satser på at bebisene tar seg opp i aktivitet de neste ukene ❤️

Førstegangs og uke 17+3, har følt noe bobling/bobler som sprekker siste dagene :Heartpink i dag morrest la jeg hånda nederst på magen, og følte to små dytt. Begynner å faktisk tro det er lille i magen!

Jeg er 19+4 og har kjent diverse bevegelser mer eller mindre i tre uker ca, men hver gang jeg tenker jeg skal kjenne skikkelig etter så fokuserer jeg så mye at jeg slutter å puste og da blir det stille inni der :wacky: Men det er hvertfall ikke tvil om at det er noen inni der :Heartblue

20+3 her, og kjent liv siden uke 16+.. Men, er den siste uka vært daglig. I går kjente jeg også et lite spark utenpå magen. Morkake foran, men tredjegangs.

Fikk se på UL til jm i dag, da jeg sliter med blødninger, og var en aktiv krabat i magen, men kjenner ingeting ennå! Tredjegangs men første svangerskap med morkake foran! 2 første kjente jeg i hhv uke 21 og uke 14 :) er nå 18+4.

Her er det fortsatt ganske mye. Litt overalt men veldig ofte lenger ned og på venstre side. Blitt kraftigere de siste ukene. Lille vokser godr

Her er det også noen plopp. Begynner å tenke nå at det MÅ nesten være baby :Heartred men kjenner meg ikke igjen i boble, sommerfugl eller fiskehale altså :hilarious:

Her er det også noen plopp. Begynner å tenke nå at det MÅ nesten være baby :Heartred men kjenner meg ikke igjen i boble, sommerfugl eller fiskehale altså :hilarious:
Begynner bli litt lengre på vei nå, så nå er det kanskje mer faktiske plopp.
Blir mer tydelige dult på denne tiden. Men om man kjenner mellom uke 12-16 ish, så kan det fort kjennes så vagt!

Hadde 4 tydelige spark i stad. Kjente to av dem
i hånda utenpå. Gøy. Jeg er såpass «godt polstret» på magen, at å kjenne utenpå er stort sett forbeholdt enda senere i svangerskapet :laughing002

Så koselig å kjenne liv :Heartred sparkene har blitt sterkere i det siste. Kan se sparkene og kjenne de utpå magen:love7 er 19+1 idag

Back
Topp