Kjenne liv? :)

Kjenner små spark hver dag nå :love7
Noen av de kan såvidt kjennes på utsiden av magen, men han slutter selvfølgelig å sparke når mannen skal kjenne :laughing002

Kjenner stadig vekk liv (16+6) :love017 Er fortsatt veldig svakt, men er ikke tvil på hva jeg kjenner. Syns det er så koselig og gledermeg så til å kjenne det enda bedre.

Kjenner daglig liv nå. Og kan kjenne på utsiden av magen når det er sterke bevegelser. Så koselig<3

Kjenner også liv hver dag nå siden rundt 16+2 :love017 Har også kjent det på utsiden av magen et par ganger! Er ikke i den minste tvil lenger ✨såå koselig!

Trodde jeg kanskje kjente noen små bobler for to uker siden, men ikke kjent noe som helst siden det. 18+5 idag. Takk gud for OUL neste uke så man ser at det er noe liv, for kjennes ikke ut som det nå :shifty: :whacky011
Samme. 17+6 i dag kjenner et og annet dunk, men er litt sånn.. "er det baby eller innbilning??".. OUL på mandag heldigvis. Synes han er slapp og man lurer på om alt er bra. :/

Kjenner små spark hver dag nå :love7
Noen av de kan såvidt kjennes på utsiden av magen, men han slutter selvfølgelig å sparke når mannen skal kjenne :laughing002
Nr 1 sluttet konsekvent å sparke/å bevege seg når mannen skulle ta eller jeg skulle filme. Det var sånn gjennom hele svangerskapet, så håper mannen min får kjenne denne gangen :laughing002

Nr 1 sluttet konsekvent å sparke/å bevege seg når mannen skulle ta eller jeg skulle filme. Det var sånn gjennom hele svangerskapet, så håper mannen min får kjenne denne gangen :laughing002
De er noen skikkelige luringer altså! Håper denne blir annerledes og lar mannen kjenne :Heartred

Det er helt sprøtt, men det ER sånn. Som om de vet at noen holder hånden på...!! Helt merkelig.
Også med ultralyd, da. Så virker det som om de VET at noen ser på dem. Jeg skjønner jo at de kanskje føler ul-bølgene siden de er så små og sensitive, og at de kan kjenne trykket av proben, men som om de skjønner at noen ser på. :p enten ved å vise seg VELDIG frem... Eller ved å gjemme seg skikkelig. :P

Det er helt sprøtt, men det ER sånn. Som om de vet at noen holder hånden på...!! Helt merkelig.
Også med ultralyd, da. Så virker det som om de VET at noen ser på dem. Jeg skjønner jo at de kanskje føler ul-bølgene siden de er så små og sensitive, og at de kan kjenne trykket av proben, men som om de skjønner at noen ser på. :p enten ved å vise seg VELDIG frem... Eller ved å gjemme seg skikkelig. :P
Kan jo forstå det med ultralyd som du sier, men selv om jeg ikke sa noe og bevegde meg helt musestille mens jeg lå i ro for å få oppmerksomheten til mannen/finne mobilen så skjønte babyen det allikevel. Skikkelig snik. Hva er det babyen catcher liksom? :laughing002

Kan jo forstå det med ultralyd som du sier, men selv om jeg ikke sa noe og bevegde meg helt musestille mens jeg lå i ro for å få oppmerksomheten til mannen/finne mobilen så skjønte babyen det allikevel. Skikkelig snik. Hva er det babyen catcher liksom? :laughing002

Ja, det er akkurat det. Er ikke som om det blir noe varmeforskjell på det sekundet, eller noe sånt. :p

Kanskje du blir ivrig og hjertet ditt banker litt raskere :cat:

Kjenner bevegelser hver dag nå :love017 Særlig etter måltid, så denne krabaten liker taco like mye som meg :laughing002 Mannen har også fått kjenne, det er tydelige dult som både sees og kjennes på utsiden av magen også! Det er så koselig. Og små «vink» gjennom dagen hvor jeg blir påminnet at han er inni der.

Følte tidligere at jeg kjente ungen! Men, 18+0 i morgen, og kjenner ingenting jeg :-(

Følte tidligere at jeg kjente ungen! Men, 18+0 i morgen, og kjenner ingenting jeg :-(
Min er også dårlig på å gi livstegn. Kjenner noe hver dag, men ikke alltid jeg er 100% sikker på at det er lille, og alltid bare ett plopp..
Men, er visst bevegelse der inne likevel. Men han lå sist med ryggen mot - og morkaken er på halve fremsiden her, så.. kan være derfor.

Vet du hvor morkaken ligger denne gang?

Samme her, trodde jeg kanskje kjente noe liv forige uke. Var på OUL for to dager siden og da så vi bevegelse inni der. Men ikke kjent noe på 4-5 dager nå. Hadde håpet at jeg skulle roe meg ned etter OUL, men kjenner at det kun hjalp samme dag :whacky011 19+5 idag med morkake på fremsiden.

Back
Topp