Samme heeeer, jordmor mente jeg måtte smøre meg med tålmodighet og ikke forvente noe bevegelse før tidligst uke 20..Det høres sånn ut!. Jeg har morkaka på hele fronten, så det er veldig kjedelig, tipper det enda er noen uker igjen for min del
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme heeeer, jordmor mente jeg måtte smøre meg med tålmodighet og ikke forvente noe bevegelse før tidligst uke 20..Det høres sånn ut!. Jeg har morkaka på hele fronten, så det er veldig kjedelig, tipper det enda er noen uker igjen for min del
.
Ååh så kjedelig! Trur det var rundt da jeg kjente med første også, morkaken foran da også.Samme heeeer, jordmor mente jeg måtte smøre meg med tålmodighet og ikke forvente noe bevegelse før tidligst uke 20..
Og jeg som er så utålmodig fra før, passer meg utmerketÅåh så kjedelig! Trur det var rundt da jeg kjente med første også, morkaken foran da også.

Utrolig koselig følelse, lå resten av kvelden å prøvde å kjenne mer, men ingen antydning. Satser på at det ikke er så lenge til neste gang. Uke 17+0 idag
Jeg har kjent «spark» i flere uker, 16 i morgen.. Kjente første bevegelser rundt uke 12-13. Sist var det ikke før uke 20.Er 16+3 i dag, og føler jeg har kjent litt bevegelse i flere dager nå. I kveld holdt jeg hånden nederst på magen, og det kjennes nesten ut som et lite spark. Men det er vel ikke fysisk mulig?!![]()
Mener jeg kjente det ca da selv med nr1, når jeg ikke hadde fett på kroppen.Er 16+3 i dag, og føler jeg har kjent litt bevegelse i flere dager nå. I kveld holdt jeg hånden nederst på magen, og det kjennes nesten ut som et lite spark. Men det er vel ikke fysisk mulig?!![]()

begynner å lure på om leamusen jeg kjente tidligere faktisk var leamus 
Kan godt være babyenKjente noe bevegelse i magen nå, men er usikker om det er babyen eller tarmene16+3 idag.
Det var under navelen ja. Koselig hvis det var babyKan godt være babyenspesielt om det var under navlen. Tarmene er vel for det meste dyttet opp og over navlen.
![]()
gleder meg til å kjenne det mer tydeligHvor finner du illustrasjonen?Her er 16 uker:
Vis vedlegget 471225
Så tipper på baby
Min ploppet AKKURAT mens jeg skrevmen får bare sånne enkle plopp enda
![]()

Googlet bare, bildet var fra babycenterHvor finner du illustrasjonen?![]()