Kjenne liv? :)

Lå å slappet av igår etter jobb, og plutselig kjentes det ut som 5-6 bittesmå såpebobler sprakk i magen. Har morkaken helt foran så har fått fortalt at det sikkert er hvertfall et par uker til jeg kjenner liv, men tror at det kanskje var det jeg følte :shy: Utrolig koselig følelse, lå resten av kvelden å prøvde å kjenne mer, men ingen antydning. Satser på at det ikke er så lenge til neste gang. Uke 17+0 idag:hello2

Er 16+3 i dag, og føler jeg har kjent litt bevegelse i flere dager nå. I kveld holdt jeg hånden nederst på magen, og det kjennes nesten ut som et lite spark. Men det er vel ikke fysisk mulig?! :hilarious:

Er 16+3 i dag, og føler jeg har kjent litt bevegelse i flere dager nå. I kveld holdt jeg hånden nederst på magen, og det kjennes nesten ut som et lite spark. Men det er vel ikke fysisk mulig?! :hilarious:
Jeg har kjent «spark» i flere uker, 16 i morgen.. Kjente første bevegelser rundt uke 12-13. Sist var det ikke før uke 20.

Mener jeg kjente det ca da selv med nr1, når jeg ikke hadde fett på kroppen. :p

Har tidligere vært usikker på om jeg har kjent noe, men i går kveld kjente jeg helt tydelig lille i magen, var 15+3 igår. Så koselig :Heartpink

Ligger på sofaen nå og kjenner helt tydelig så dunk fra innsiden. Har endret seg fra leamus/bobler når bare de siste dagene. Kjenner fremdeles en blanding, men de små tydelige dunkene er helt magiske! 18+5 i dag :Heartblue

Jeg er såå utålmodig på å kjenne liv, typisk at morkaka måtte plassere seg foran denne gangen også. Syns kanskje jeg kjente noe i går da, men ganske stille idag.
Jaja heldigvis "ny" OUL om 6 dager :Heartred

Kjente noe bevegelse i magen nå, men er usikker om det er babyen eller tarmene :think005 16+3 idag.
Kan godt være babyen ❤️ spesielt om det var under navlen. Tarmene er vel for det meste dyttet opp og over navlen. :p

Det var under navelen ja. Koselig hvis det var baby :love7 gleder meg til å kjenne det mer tydelig
Her er 16 uker:
16-body-E-deeptan-1080x1920.png
Så tipper på baby ❤️

Min ploppet AKKURAT mens jeg skrev ❤️ men får bare sånne enkle plopp enda :p

I dag har jeg kjent mye bevegelse. Var så gøy under ultralyden i dag. Han lå og beveget beina veldig, og jeg måtte bare si at: det der kjenner jeg faktisk. Også pekte jordmor på et punkt på magen og lurte på om det var der jeg kjente. Og det var det jo. Så definitivt baby nå, med andre ord :laughing002

Back
Topp