Kjenne liv? :)

Her er det goodt med aktivitet hver dag 21+0 (morkake bak) kan se det utenpå magen (selv om magen laaaaangt ifra er fettfri hehe) og mannen har også kjent henne, så det er veldig kjekt<3 Men samtidig er jeg redd for å bli for godt vandt, så om/når jeg da ikke kjenner noe en periode blir jeg nok engstelig. Men skal vel ikke ta sorgene på forskudd, gleder meg over å kjenne liv nå:) Håper bevegelsene tar seg opp snart Tilla:)

Her er det goodt med aktivitet hver dag 21+0 (morkake bak) kan se det utenpå magen (selv om magen laaaaangt ifra er fettfri hehe) og mannen har også kjent henne, så det er veldig kjekt<3 Men samtidig er jeg redd for å bli for godt vandt, så om/når jeg da ikke kjenner noe en periode blir jeg nok engstelig. Men skal vel ikke ta sorgene på forskudd, gleder meg over å kjenne liv nå:) Håper bevegelsene tar seg opp snart Tilla:)

Det er meningen du skal bli godt vant til aktiviteten, sånn at du kan ringe føden når du blir bekymret pga aktiviteten
❤️
Det kan fremdeles være litt av og på såpass tidlig, men om du blir engstelig såpass sent i svangerskapet, så pleier det være innafor å ringe og høre med dem. :)

Bevegelsene fra lillegutt har virkelig begynt å ta seg opp - spesielt merker jeg det på kvelden når jeg legger meg. I natt sovnet jeg til full action inni magen, og tror det var det som utløste at jeg drømte om lille - og våknet med et savn etter å ha lillegutt liggende i sengen ved siden av meg. Litt godt å kjenne på, da jeg ikke har barn fra før og alltid har vært redd for at jeg ikke skal få morsfølelse :love2

I går hadde jeg og storesøster det kjempegøy ved å ligge å se på at lillebror banket på i magen:Heartblue Jenta mi var helt i ekstase, pratet med lillebror og koste seg veldig! Gøy når storesøster gleder seg slik, og atpå til får være førstemann som ser og kjenner babyens bevegelser i magen :love017

19+5 i dag og kjent bevegelser siste par ukene, blir stadig sterkere og tydeligere. Skikkelig koselig, og ikke minst betryggende å kjenne at det er liv :love017

I dag sparket hun veldig tydelig utenpå magen :happy: :Heartpink kom et høyt "oi" fra meg,for jeg skvatt ganske mye :laughing002 selvsagt holdt hun opp før samboeren min rakk å kjenne da!

I dag sparket hun veldig tydelig utenpå magen :happy: :Heartpink kom et høyt "oi" fra meg,for jeg skvatt ganske mye :laughing002 selvsagt holdt hun opp før samboeren min rakk å kjenne da!
Det er typisk da :p

Samboeren har endelig fått kjenne bevegelser også nå! Stakkar, jeg har mast så mye på at han må kjenne, men så rekker han det liksom aldri. Skikkelig koselig at det endelig gikk :love017 kjenner forøvrig at utviklingen går fort nå med tanke på bevegelser! Mye kraftigere nå enn bare for noen dager siden. Kjempetydelig forskjell, hvertfall hvis en sammenligner med en uke tilbake i tid.

Det var første gangen jeg kjente det så tydelig :happy: har vært noen bittesmå prikk, men dette var et skikkelig spark!
Ja ofte her og, men jeg har fått kjent noe likevel. Min holder jo aldri på så lenge sånn sett :p
Ja, jeg har heldigvis fått kjenne et par skikkelige spark her og :Heartred , og det er jo så koselig! Men ganske ofte når jeg kjenner hun er aktiv, og jeg da legger hånden på magen, så slutter hun å sparke. Noen ganger gjelder det bare å være litt tålmodighet, så kommer det nye spark, men jeg syns det er mer unntaket enn regelen. Luringer disse babyene:hilarious:

Samboeren har endelig fått kjenne bevegelser også nå! Stakkar, jeg har mast så mye på at han må kjenne, men så rekker han det liksom aldri. Skikkelig koselig at det endelig gikk :love017 kjenner forøvrig at utviklingen går fort nå med tanke på bevegelser! Mye kraftigere nå enn bare for noen dager siden. Kjempetydelig forskjell, hvertfall hvis en sammenligner med en uke tilbake i tid.
Det samme syns jeg, stooor forskjell fra uke til uke nå, og det er gøy!:love017

Herlig! Jeg orker ikke be min om å kjenne enda engang, for vet lillebror blir å slutte å sparke :P er som regel bare ett eller to dult, også ferdig på en stund. Får kjenne senere ❤️

Har kjent det 2-3 ganger per dag siste uken, men i dag har jeg ikke kjent noe enda. Håper det dukker opp noe bevegelse snart!

Her er det fult liv, og mannen får kjenne stadig vekk. Tulla er visst like aktiv som jeg var, hadde turn-stevne i magen når mamma prøvde å sove. Håper ikke det blir like ille her :happy090

Har kjent det 2-3 ganger per dag siste uken, men i dag har jeg ikke kjent noe enda. Håper det dukker opp noe bevegelse snart!
Min har også vært ganske slapp i dag, men ble en liten runde med spark nå som jeg har lagt meg i senga, heldigvis.

Her er det fult liv, og mannen får kjenne stadig vekk. Tulla er visst like aktiv som jeg var, hadde turn-stevne i magen når mamma prøvde å sove. Håper ikke det blir like ille her :happy090

Herlig! Det kan være slitsomt med veldig aktive babyer også - spesielt om de begynner sparke i ribbeina eller sånne ting. Men jeg har prøvd veldig aktiv og VELDIG rolig, og tar overaktiv any day fremfor den angsten man kan bygge med en slapp baby altså :bag: :bag:

Men satser uansett på at din lille lar deg få sove..! Noe annet blir slitsomt i lengden!

Hvor langt er dere på vei og hvor hyppig vil dere omtrent si at dere kjenner bevegelse nå?

Back
Topp