Kjenne liv

Åå, skal prøve å bli mer bevisst på det :hilarious: kynnere har jeg kjent fra uke 14, har vært veldig plaget med det dette svangerskapet, men holder det i sjakk med forebyggende medisiner og ro:nailbiting:
Uffda, det høres ikke godt ut!
Jeg kjente ikke engang modningsrier dagen jeg fødte, jeg syns det alltid bare kjentes ut som baby som snudde seg eller noe.
Nå har jeg begynt å bli sikker på kynnerne, mest bare fordi magen blir enda hardere enn vanlig (men den er ganske hard fra før, så er vanskelig å kjenne forskjell med mindre babyen har lagt seg dypt ned)

Jeg har morkaka foran denne gangen og hadde den bak sist. Skal ikke si at jeg husker alle detaljer, var 2021 sist, men synes at bevegelsene nå er sånne kraftigere enn sist. Er det flere som har samme opplevelse?

Jeg har morkaka foran denne gangen og hadde den bak sist. Skal ikke si at jeg husker alle detaljer, var 2021 sist, men synes at bevegelsene nå er sånne kraftigere enn sist. Er det flere som har samme opplevelse?
Jeg hadde morkaka bak de to første svangerskapene, og hadde veldig aktive babyer der jeg kjente mye, spesielt med eldstejenta. Denne gangen har jeg morkaken bak, og kjenner mye mindre. Jeg mistenker at barnet helst vil ligge og kose inntil morkaka, så når jeg har den bak så ligger sikkert baby med ryggen ut

Er så vondt og plagsomt når babyen slår nedover, kjennes ut som en hånd skal komme helt ut :arghh:

Her e det så mye bevegelse til tider at det fremprovosere kynnere :facepalm:

Hu har og ofte lyst å prøve å presse seg ut på høyre side av magen så den blir helt skjev :laughing002

Er så ubehagelig når man kjenner bevegelser rett innenfor venusberget og rundt der :dead:

Er så ubehagelig når man kjenner bevegelser rett innenfor venusberget og rundt der :dead:
Omg jaa, var en dag her der jeg kunne kjenne venusberget bølge seg under fingrene mine, helt syykt! Nedover inni er enda eklere, tar meg for fordi jeg forventer at en liten knyttneve skal skyte ut av meg :hilarious:

Omg jaa, var en dag her der jeg kunne kjenne venusberget bølge seg under fingrene mine, helt syykt! Nedover inni er enda eklere, tar meg for fordi jeg forventer at en liten knyttneve skal skyte ut av meg :hilarious:
Usj, skulle ønske de kunne trekke seg litt mer opp :hilarious:

De siste dagene kjenner jeg ikke bare sparkene, men også at babyen vrir seg – det føles som om den snur seg rundt hver dag. Jeg har fått litt vondt i høyre ribbein i det siste; kanskje det henger sammen med babyens posisjon.

Ganske intense bevegelser nå ja, når jeg ligger på siden og kanskje litt vridd og baby sparker til siden der jeg ligger så kiler det så enormt, bruker å skvette til! Og når det sparkes nedover i blæren har det av og til føltes ut som jeg kom til å tisse på meg, er kanskje et tegn på å begynne å ta bekkenbunnstrening seriøst:laughing002

Ganske intense bevegelser nå ja, når jeg ligger på siden og kanskje litt vridd og baby sparker til siden der jeg ligger så kiler det så enormt, bruker å skvette til! Og når det sparkes nedover i blæren har det av og til føltes ut som jeg kom til å tisse på meg, er kanskje et tegn på å begynne å ta bekkenbunnstrening seriøst:laughing002
Å ja, jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen også. :D

Back
Topp