Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Du mener 13+131+1, andregangs og trolig morkaken på bakveggen. Ikke kjent noe enda.
Dere som har kjent noe, hvor høyt/lavt i magen har dere kjent noe?

For meg føles det som om livmorhalsen min blir dyttet på (ovenifra), blir litt ømt31+1, andregangs og trolig morkaken på bakveggen. Ikke kjent noe enda.
Dere som har kjent noe, hvor høyt/lavt i magen har dere kjent noe?

Eg fekk tips i dag å ligge på sida å kjenne etter på den sida som var ned mot sofaen/senga, at det kunne gå an sjølv om eg hadde foranliggande morkake. Men det kan godt veit du veit dette då14+1 i dag, og har ikke kjent noen tingSist kjente jeg det først i uke 24 ca, så håper jeg får kjenne tidligere denne gangen
Morkake foran både forrige gang og nå.

Jeg kjente det i går mens vi var på TOUL. Er 14+0Jeg er ganske sikker på at det var baby jeg kjente i går, ble "tråkket" på nedover mot blæravar ihvertfall mistenkelig likt det jeg har kjent før, og helt annerledes enn luft i magen... men veldig tidlig? 15+3
Skal prøve det litt fremover!Eg fekk tips i dag å ligge på sida å kjenne etter på den sida som var ned mot sofaen/senga, at det kunne gå an sjølv om eg hadde foranliggande morkake. Men det kan godt veit du veit dette då
Håpar eg kjenne før v 24![]()