Kjenne liv

Nattlampe

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Fastelavnsbollene 2026
Har dere begynt å kjenne liv i magen?
Jeg er 15+5 i dag, og har kjent noe boblende i 1,5 uke nå. Koselig❤️

14+2 og syns jeg har kjent noe her og der siste uken eller to jeg også. Tror mer og mer at det er fosteret, men det er så sporadisk ennå at det er vanskelig å kjenne etter :p

Eg har ikkje kjent nokon ting, sjølv om eg prøver å ligge heilt i ro fleire gongar ila dagen for å prøve å kjenne etter...
Er også fyrstegongsgravid og har foranliggande morkake, så har skjønt at det kan ta si tid før eg kjenner noko...
Men kunne virkelig tenkt meg å kjent noko liv, sidan eg går rundt å tenker det verst tenkelige, at det ikkje er noko liv der lenger:arghh::banghead:

31+1, andregangs og trolig morkaken på bakveggen. Ikke kjent noe enda.
Dere som har kjent noe, hvor høyt/lavt i magen har dere kjent noe?

14+5 begynte jeg å kjenne noe, men er ikke hverdag eller ofte. Har morkaken foran :) Jeg er 15+1 i dag

Har morkake foran, og kjent noe i et par uker tror jeg, men trodde først jeg bare innbilte meg det. Men fikk vite at morkaka bare dekker deler av fronten til livmoren, så kan gi mening likevel :love017

31+1, andregangs og trolig morkaken på bakveggen. Ikke kjent noe enda.
Dere som har kjent noe, hvor høyt/lavt i magen har dere kjent noe?
For meg føles det som om livmorhalsen min blir dyttet på (ovenifra), blir litt ømt :hilarious:

Synes det er veldig vanskelig å vite om det er bevegelse, luft i magen, leamus eller andre ting. Kjenner små bobler her og der, men ikke kraftig nok til at jeg blir sikker på at det er bevegelser. Kjente det rundt uke 20 sist. 14+6 nå. :)

Syns liksom jeg kjenner noe veldig svakt av og til, men magen er så rar for tiden, vanskelig å si :wacky:

14+1 i dag, og har ikke kjent noen ting :dead: Sist kjente jeg det først i uke 24 ca, så håper jeg får kjenne tidligere denne gangen :angelic: Morkake foran både forrige gang og nå.

Føler jeg kan kjenne noe når jeg spiser nå? Fortsatt ikke 100% sikker, det er så svakt

14+1 i dag, og har ikke kjent noen ting :dead: Sist kjente jeg det først i uke 24 ca, så håper jeg får kjenne tidligere denne gangen :angelic: Morkake foran både forrige gang og nå.
Eg fekk tips i dag å ligge på sida å kjenne etter på den sida som var ned mot sofaen/senga, at det kunne gå an sjølv om eg hadde foranliggande morkake. Men det kan godt veit du veit dette då :rolleyes:
Håpar eg kjenne før v 24:eek::bag:

Jeg kjenner noe men vet ikke om det er babyen eller om det bobler pga tarmene:) Jeg er nå i uke 15, så bør være kanskje tidlig å kjenne noe enda. Sist kjente jeg ganske seint i svangerkapet.

Jeg kjenner noe innimellom, men om det er baby, innbilning eller noe helt annet er jo klin umulig å vite.
Sånne sommerfugl-følelser som jo gjerne er det første man kjenner har jeg jo kjent jevnlig siden forrige svangerskap..

I går så fikk jeg et sånt søkk.. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det var definitivt babyen som sparket nedover? Var så tydelig

Jeg er ganske sikker på at det var baby jeg kjente i går, ble "tråkket" på nedover mot blæra :cool: var ihvertfall mistenkelig likt det jeg har kjent før, og helt annerledes enn luft i magen... men veldig tidlig? 15+3

Jeg er ganske sikker på at det var baby jeg kjente i går, ble "tråkket" på nedover mot blæra :cool: var ihvertfall mistenkelig likt det jeg har kjent før, og helt annerledes enn luft i magen... men veldig tidlig? 15+3
Jeg kjente det i går mens vi var på TOUL. Er 14+0

Eg fekk tips i dag å ligge på sida å kjenne etter på den sida som var ned mot sofaen/senga, at det kunne gå an sjølv om eg hadde foranliggande morkake. Men det kan godt veit du veit dette då :rolleyes:
Håpar eg kjenne før v 24:eek::bag:
Skal prøve det litt fremover! :D Har hørt at man kan ligge på siden osv, men ikke spesifikt for foranliggende morkake. Jordmor sa ellers at jeg gjerne kjenner det helt nederst først fordi morkaken ligger litt høyere oppe

Back
Topp