Kjenne liv

Stusser på om jeg kjente Lille i går! Kjenner godt hvor livmoren ligger og det kom noe bevegelse derfra. Tør ikke helt tro på det enda, men hadde vært veldig fint hvis det var :love017
I dag var det baby, det går ikke an at der var noe annet. Jeg følger litt med på hvordan livmor ligger, så mens jeg satt og kjente etter fikk jeg tre spark på rappen. Jeg kjenner godt akkurat hvor livmoren ligger når jeg presser på magen så det går ikke an at det ikke var baby :Heartred kjente passe fast på magen, jeg kjente det til og med i hånda. Hvis det der var noe annet enn baby så gir jeg opp :hilarious:

I dag var det baby, det går ikke an at der var noe annet. Jeg følger litt med på hvordan livmor ligger, så mens jeg satt og kjente etter fikk jeg tre spark på rappen. Jeg kjenner godt akkurat hvor livmoren ligger når jeg presser på magen så det går ikke an at det ikke var baby :Heartred kjente passe fast på magen, jeg kjente det til og med i hånda. Hvis det der var noe annet enn baby så gir jeg opp :hilarious:
Så koselig med liv! :Heartpink :love7

17+4 og har ikke kjent noe enda. Det tok også litt tid med de forrige, begynner å lure på om det er morkaken som står foran enda en gang...

17+4 og har ikke kjent noe enda. Det tok også litt tid med de forrige, begynner å lure på om det er morkaken som står foran enda en gang...
Jeg har foran, og kjenner fortsatt ikke mye 20+4. litt bobling og antagelig romstering, men skulle gjerne blitt litt mer overbevist om at det er baby. Var på oul 19+1, og alt så heldigvis bra ut. Når har du oul?

Er det veldig varierende for deres del hvor mye liv dere kjenner? Jeg kjenner liv hver dag, men veldig varierende hvor sterk sparkene er... Blir litt bekymra men prøver å tenke at Mini har mye plass der inne og kanskje sparker litt i morkake også som jeg ikke kjenner i det hele tatt.

Tror jo jeg er bare på "mye vil ha mer" her og egentlig skal være fornøyd med å ha kjent liv hver dag nå :Heartred

Varierer veldig her også. Kan være stille lenge. Kjenner mye karatespark mot blæra. Morkaka ligger foran og høyt opp og demper nok mye. De har fortsatt god plass og turner mye. Og sover mye. Prøver å ikke bekymre meg, men ikke alltid så lett :Heartred

Store variasjoner. Tror mini har lagt med ryggen ut mye hittil. For har kjent lite inntil nylig.

Varierer veldig her også. Kan være stille lenge. Kjenner mye karatespark mot blæra. Morkaka ligger foran og høyt opp og demper nok mye. De har fortsatt god plass og turner mye. Og sover mye. Prøver å ikke bekymre meg, men ikke alltid så lett :Heartred
Store variasjoner. Tror mini har lagt med ryggen ut mye hittil. For har kjent lite inntil nylig.
I motsetning til faren virker det som baby er lydig :hilarious: En liten stund etter mitt forrige innlegg om at sparkene var litt for svake de siste dagene, fikk jeg et par skikkelige karatespark rett i navlen! Jeg skvatt veldig, en stund siden sparkene har vært så harde!

Godt å kjenne at Mini har det fint :Heartred

I motsetning til faren virker det som baby er lydig :hilarious: En liten stund etter mitt forrige innlegg om at sparkene var litt for svake de siste dagene, fikk jeg et par skikkelige karatespark rett i navlen! Jeg skvatt veldig, en stund siden sparkene har vært så harde!

Godt å kjenne at Mini har det fint :Heartred
Verdens beste bekreftelse! Og kommer gjerne når mamma’n trenger det :Heartred

Jeg har foran, og kjenner fortsatt ikke mye 20+4. litt bobling og antagelig romstering, men skulle gjerne blitt litt mer overbevist om at det er baby. Var på oul 19+1, og alt så heldigvis bra ut. Når har du oul?
Har oul nå på fredag. Plutselig i går da jeg la meg kjente jeg spark for første gang, så det var betryggende. :) Men jeg trodde jeg skulle kjenne liv tidligere OG tydeligere, siden dette er tredjemann.

I går, på lillejulaften, kjente jeg det jeg tror (og håper:hilarious:) var liv for første gang :love7 Måtte kjenne det flere ganger for å tro på at det var det det var. Har kjent det gjennom dagen i dag og. Kommer noen minutter etter hvert måltid. Svak kiling mot venstre side av magen. Er 18+5 i dag, men med morkaka på fremre vegg, så hadde egentlig innstilt meg på at det kunne ta flere uker før jeg kjente noe:)

Back
Topp