Kjenne liv

Denne uka har jeg begynt å kjenne liv også når jeg ikke kjenner etter. Merker det plutselig på jobb osv.

Er 18+1 og er veldig usikker på om jeg egentlig har kjent noe enda. Magen vokser og har alle symptomer ellers. Burde jeg ikke kjenne noe snart? Er førstegangs

Er så utålmodig og har lyst å kjenne bevegelser snart :Heartred Er førstegangs, 15+6 og har morkaka på fremre vegg, så kan fort ta noen uker til… Er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

Er 18+1 og er veldig usikker på om jeg egentlig har kjent noe enda. Magen vokser og har alle symptomer ellers. Burde jeg ikke kjenne noe snart? Er førstegangs
Det er jo veldig individuelt. Og noen babyer sparker mye innover, som kan være en årsak til at man kjenner mindre. Også vet man kanskje ikke hva som er vanlige tarmbevegelser og hva som er baby.

16+3 i dag og jeg kjenner absolutt ingenting. Jordmor sa jeg kunne forvente å kjenne noe ila en mnd. Er så vant til at magen er problematisk, så tror nesten jeg må se spark på ultralyd og analysere følelsen samtidig for at jeg skal skjønne om det er baby :hilarious:

Kjenner hver dag nå! Har kjent nå og da siden uke 13-14, men den siste uka nå har det vært daglig og gjerne fler ganger om dagen. Er 17+4 idag :) Morkaka bak denne gangen og husker følelsen fra sist så ingen tvil om at lillebror er aktiv i magen :Heartblue

Har morkaken foran denne gangen og kjenner jeg synes det var litt kjedelig. Kjenner kynnere og omriss av baby men ingen bevegelser. Hender jeg tror det er et spark også kommer det en fis :laughing002

Har morkaken foran denne gangen og kjenner jeg synes det var litt kjedelig. Kjenner kynnere og omriss av baby men ingen bevegelser. Hender jeg tror det er et spark også kommer det en fis :laughing002
Jeg også har morkake framme for første gang, men lille her liker "heldigvis" å ligge helt inn mot siden av magen, så får med meg små knips på sidene:Heartred litt verre når babyen snur seg eller hopper eller sklir eller hva den driver medlaughing4 når babyen beveger seg kjennes det ut som knips innenfra som sagt :) har mye luft i magen fra før, så kjenner heldigvis forskjellen på fis og sparklaughing6 men skjønner godt at det går an å ta feil hehe:smiley-angelic003uke 19+1 nå tror jeg, har hatt4 forskjellige jordmødre med 4 forskjellige datoer:smiley-ashamed004

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal redigere her når jeg skriver feil :smiley-ashamed004 uke 18+1

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal redigere her når jeg skriver feil :smiley-ashamed004 uke 18+1
Det er ikke alle som har funksjonen tilgjengelig! Kan hende du må spørre admin om hjelp. Skal vise hvordan det ser ut hos meg:

IMG_3911.jpeg
Hvis denne ikke er tilgjengelig så ligger det en tråd under "Informasjon og tilbakemelding" (eller noe i den duren), om muligheten til å redigere innlegg :happy:

Jeg lurer faktisk på om jeg kjenner liv, er 17+4. Har kjent siste dagene at dette er noe annet enn tarmbevegelser og luft, det må det være..kan ikke forstå noe annet :Heartred

Stusser på om jeg kjente Lille i går! Kjenner godt hvor livmoren ligger og det kom noe bevegelse derfra. Tør ikke helt tro på det enda, men hadde vært veldig fint hvis det var :love017

I går kjente jeg og samboer lille utpå magen for første gang :love7 16+5❤️
Her er det kommet litt for mye polstring de første 17 ukene til at noe kan kjennes på utsiden :hilarious: :smiley-angelic006

Hei. Jeg er 18+5. Virker som babyen liker best å se inn mot ryggen. Kjenner ingenting. Men babyen var veldig aktiv på ordinær ultralyd i dag Så kan tydeligvis være veldig aktiv selvom jeg ikke merker sparkene☺️

Hei. Jeg er 18+5. Virker som babyen liker best å se inn mot ryggen. Kjenner ingenting. Men babyen var veldig aktiv på ordinær ultralyd i dag Så kan tydeligvis være veldig aktiv selvom jeg ikke merker sparkene☺️
Godt å høre alt var bra! Samme her.. 19+0 og tror ikke jeg har kjent noe. I hvertfall ikke noe som har overbevist meg er baby. Oul i morgen. Krysser fingrene!

I dag kjente jeg de første svake sparkene. Fikk til og med kjent den ene inni håndflaten :love017

Back
Topp