Kjenne liv

Hellepelle

Bli kjent med forumet
Jeg husker ikke helt når jeg begynte å kjenne liv med første barnet, men denne gangen ligger morkaken på fremre vegg. Har hørt at dette kan dempe bevegelsene. Noen med erfaring? :-) er bare 15+1 enda, men synes det er utrolig lenge mellom TOUL og OUL, hadde vært så greit og fått en bekreftelse på at ting står bra til der inne ved å kjenne bevegelser etter hvert :-)

Jeg husker ikke helt når jeg begynte å kjenne liv med første barnet, men denne gangen ligger morkaken på fremre vegg. Har hørt at dette kan dempe bevegelsene. Noen med erfaring? :-) er bare 15+1 enda, men synes det er utrolig lenge mellom TOUL og OUL, hadde vært så greit og fått en bekreftelse på at ting står bra til der inne ved å kjenne bevegelser etter hvert :-)
Har også morkake på fremre veggen. Kjenner ingen liv enda. 16+2.

Jeg har hatt morkaken foran med mine første tre. Og kjente liv fra jeg var ca 13uker på vei med alle. Husker jeg var veldig usikker første gang om det var babyen, men bevegelsene kom oftere og oftere og ble sterkere.

Jeg kjente etter i ro og fred for å kunne skille normale tarmvevegelser fra baby. Begynte med det fra ca 10uker. Tror absolutt det hjalp veldig.

Og nå er jeg spent på plassering av morkaka, for tror jeg kjente liv i går og er bare 11+2... Men det kjentes helt likt ut som jeg husker det.

Jeg kjente fra uke 18 kanskje med nr 1, da var morkaka foran. Nå er den bak, er 13+5 idag og har allerede kjent liv nå, små fiskeaktige bevegelser :love7

Har morkaka foran nå også. Tror ikke jeg kjente liv før tiden rundt OUL forrige gang. Nå synes jeg at jeg har kjent noe som stryker på innsiden rett under navelen. Er 14+0 i dag så er vel tvilsomt at babyen ligger så høyt opp?

Tror ikke jeg har kjent noe enda (er 12+2), men sist kunne jeg kjenne fra uke 14.

Har morkaka foran nå også. Tror ikke jeg kjente liv før tiden rundt OUL forrige gang. Nå synes jeg at jeg har kjent noe som stryker på innsiden rett under navelen. Er 14+0 i dag så er vel tvilsomt at babyen ligger så høyt opp?
Sist husker jeg at jeg trodde det umulig kunne stemme at babyen var så høyt opp som den var, men så jo på ultralyd at den var det. Så ikke helt usannsynlig.

Har kjent litt fra rundt uke 12. Nå er jeg 14+1 og kjenner ganske tydelig. Har morkaken liggende bak denne gangen.

Kjente fra uke 13 med de to første, men da hadde jeg morkaka bak. Nå ligger den foran og jeg er 15+3. Har begynt å kjenne litt kravling og bobbling :happy: Men stor forskjell fra å ha den bak, så får nok vente noen uker til før det kjennes mer. Men syns det er veldig uvant og gleder meg veldig til OUL :angelic:

Kjente liv svakt fra uke 16 med morkaken fremme, nå ligger den bak og kjente uke 13

Jeg trodde kanskje jeg hadde begynt å kjenne bittelitt, men fikk beskjed i går at morkaken er på fremre vegg så det er sikkert ikke baby jeg kjenner enda :p 13+5

Jeg trodde kanskje jeg hadde begynt å kjenne bittelitt, men fikk beskjed i går at morkaken er på fremre vegg så det er sikkert ikke baby jeg kjenner enda :p 13+5
Aldri si aldri. Kjent liv me alle mine fra ca 13 uker med morkaka foran på alle. Og nå innser jeg at jeg glemte å spørre på tidlig ultralyd hvor den ligger... For tror jeg har kjent noe allerede...

Aldri si aldri. Kjent liv me alle mine fra ca 13 uker med morkaka foran på alle. Og nå innser jeg at jeg glemte å spørre på tidlig ultralyd hvor den ligger... For tror jeg har kjent noe allerede...
Ok! Ja, det kan jo være :Heartred Jeg husker ikke hvor morkaka lå de andre gangene, men kjente liv tidlig sist.

Back
Topp