Kjenne liv?

En tråd i 'November 2020' startet av Høstdrøm, 18 Apr 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mammalykke88 Forelsket i forumet Marsboerne2017 Julibarna2014

I andre svangerskapet mitt kjente jeg babyen når jeg var 11+1 :) Mannen min kjente den utenpå magen når jeg var 13+5. Var skikkelig futt i han hele svangerskapet :p Spent på når jeg kjenner det denne gangen :)

2. Høstdrøm Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

koselig :)

3. Høstdrøm Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

rart om det virkelig er fosteret, men i teorien mulig? :)

4. Ivftroll Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

Veldig spent på når jeg helt sikkert kjenner liv denne gangen. Har litt småpirking på innsiden når jeg sitter med beina trekt opp, det må være en av tvillingene. Enda så lite at jeg ikke vet med sikkerhet. Kjente i uke 15 med førstemann.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  5. Bygdejenta Elsker forumet Novemberlykke 2020

Syns det er fryktelig tidlig og rart om jeg skal kunne kjenne den lille som bare en 3-4 cm. Men aldri hatt leamus i magen før :p

6. Endelig Elsker forumet Marsboerne2017 Novemberlykke 2020

Jeg lå og kjente på leamus i magen i går, syns det er tidlig men var en liten turner på UL i går så kan kanskje være? Eller bare livmora/ligamenter kanskje? 11+1 i går

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Mortilprins Elsker forumet

Jeg hadde mye fantomspark og leamus i magen i uke 7 og 8 :hilarious: Skikkelig rar følelse.

8. BlackPearl85 Forelsket i forumet Marsboerne 20 18

Sniker...
    Men altså, i mitt første svangerskap var alt ganske nytt. Så da visste jeg igrunn ikke hva jeg skulle kjenne etter. Kjente liv da i uke 14.
    Med nr 2 mener jeg at jeg kjente liv faktisk i uke 11-12 som du sier. Kjente raskt igjen "fiskehalen"

9. Høstdrøm Forelsket i forumet Novemberlykke 2020

åj, da har du kjent det tidlig begge gangene :) selvsagt kan det jo være luft eller livmoren som strekker osv, men det kjennes virkelig ikke sånn ut!

https://www.babyverden.no/blogg/Jordmorbloggen/nar-kan-man-begynne-a-kjenne-liv/

Her er i alle fall en jordmor som mener noe om det å kjenne liv da

Del denne siden