Kjenne liv?

Det er så tidlig, for jeg er bare 11+5:joyful: men i går kveld da jeg la meg på magen for å sove, kjente jeg plutselig igjen denne boblete/fiskehale følelsen som man kjenner tidlig i graviditeten! Det var akkurat som i forrige svangerskap, men da kjente jeg ikke noe liv før uke 19-20 pga forliggende morkake :) andre som har kjent liv så tidlig i svangerskap nr 2,3,4 osv? :)
I andre svangerskapet mitt kjente jeg babyen når jeg var 11+1 :) Mannen min kjente den utenpå magen når jeg var 13+5. Var skikkelig futt i han hele svangerskapet :p Spent på når jeg kjenner det denne gangen :)
 
Altså, enten så har jeg fått leamus helt nederst i magen, eller så kjenner jeg den lille :nailbiting: Det er jo fryktelig tidlig (10+3)! :bag: Forrige svangerskap kjente jeg ikke noe før etter OUL...

rart om det virkelig er fosteret, men i teorien mulig? :)
 
Veldig spent på når jeg helt sikkert kjenner liv denne gangen. Har litt småpirking på innsiden når jeg sitter med beina trekt opp, det må være en av tvillingene. Enda så lite at jeg ikke vet med sikkerhet. Kjente i uke 15 med førstemann.
 
Jeg lå og kjente på leamus i magen i går, syns det er tidlig men var en liten turner på UL i går så kan kanskje være? Eller bare livmora/ligamenter kanskje? 11+1 i går
 
Det er så tidlig, for jeg er bare 11+5:joyful: men i går kveld da jeg la meg på magen for å sove, kjente jeg plutselig igjen denne boblete/fiskehale følelsen som man kjenner tidlig i graviditeten! Det var akkurat som i forrige svangerskap, men da kjente jeg ikke noe liv før uke 19-20 pga forliggende morkake :) andre som har kjent liv så tidlig i svangerskap nr 2,3,4 osv? :)

Sniker...
Men altså, i mitt første svangerskap var alt ganske nytt. Så da visste jeg igrunn ikke hva jeg skulle kjenne etter. Kjente liv da i uke 14.
Med nr 2 mener jeg at jeg kjente liv faktisk i uke 11-12 som du sier. Kjente raskt igjen "fiskehalen"
 
Sniker...
Men altså, i mitt første svangerskap var alt ganske nytt. Så da visste jeg igrunn ikke hva jeg skulle kjenne etter. Kjente liv da i uke 14.
Med nr 2 mener jeg at jeg kjente liv faktisk i uke 11-12 som du sier. Kjente raskt igjen "fiskehalen"

åj, da har du kjent det tidlig begge gangene :) selvsagt kan det jo være luft eller livmoren som strekker osv, men det kjennes virkelig ikke sånn ut!

https://www.babyverden.no/blogg/Jordmorbloggen/nar-kan-man-begynne-a-kjenne-liv/

Her er i alle fall en jordmor som mener noe om det å kjenne liv da
 
Back
Topp