Kjenne liv tråd!

Kjenner litt hver dag jeg nå:p morgen og kveld når jeg lander i sofa/senga på ryggen :D
 
Er 18+5 i dag i følge TUL, og kjenner masse bobling og små dult mot hendene når jeg legger dem på magen. Barnefar har også kjent det:happy: Førstegangsfødende og med morkaka foran, så hadde ikke forventet å kjenne noe allerede nå, men jo.. :smiley-bounce022
 
Er 18+5 i dag i følge TUL, og kjenner masse bobling og små dult mot hendene når jeg legger dem på magen. Barnefar har også kjent det:happy: Førstegangsfødende og med morkaka foran, så hadde ikke forventet å kjenne noe allerede nå, men jo.. :smiley-bounce022

Godt i alle fall ♥️
 
Er 18+5 i dag i følge TUL, og kjenner masse bobling og små dult mot hendene når jeg legger dem på magen. Barnefar har også kjent det:happy: Førstegangsfødende og med morkaka foran, så hadde ikke forventet å kjenne noe allerede nå, men jo.. :smiley-bounce022

Høres ut som morkaka har flyttet seg :) min var også foran på TUL, men hadde flyttet seg til uke 18. :)
 
Bevegelsene har tatt seg veldig opp igjen de siste dagene, også mer kraftigere enn før. Fikk beskjed på tul at morkaken ligger forran, har en anelse om at den kan ha flytta på seg :D
 
Høres ut som morkaka har flyttet seg :) min var også foran på TUL, men hadde flyttet seg til uke 18. :)


Jeg fikk vite at jeg hadde morkake rett foran ved OUL den 18mai nå. Men kjenner en del bevegelser ned mot lyske/skambeinet. Ikke til å ta feil av, og det er veldig koselig å kjenne livstegn fra litja :happy:
 
Mini i magen var helt utrolig aktiv i natt da jeg hadde skikkelig migreneanfall:eek:
 
Har ikke kjent noe ennå (som jeg vet om hvertfall):wacky:
Men på OUL så syntes jordmor det var rart jeg ikke kjente noe, så himla aktiv han var :eek:

Så nå sitter jeg spent på de første ordentlige bevegelsene :D:dummy:

19+5

Samme her. Føler kanskje det er noe av og til, men kan like gjerne være magen som romler :D Men jordmor sa her og at han var en veldig aktiv liten krabat, så ser fram til å kjenne noe ordentlig :Heartred

20+4
 
Samme her. Føler kanskje det er noe av og til, men kan like gjerne være magen som romler :D Men jordmor sa her og at han var en veldig aktiv liten krabat, så ser fram til å kjenne noe ordentlig :Heartred

20+4
Jeg begynte å kjenne noen dult i midten av forrige uke som jeg er sikker på er lillegutt:D først kom de en gang om dagen til ca samme tid, men nå merker jeg dulting litt oftere gjennom dagen:D veldig svakt, men det merkes :Heartred
 
Jeg er 19+0 i dag og har kjent litt twitching og dulting, men ikke som jeg har helt skjønt om er baby eller ikke.
Håper, men tørr ikke håpe for mye heller. Det er forvirrende å være gravid. Hehe. Men grugleder meg sykt til oul i morgen.
 
Masse turning da jeg lå i sola i dag :p
 
Kjenner lillegutt hver eneste dag nå, ganske så aktiv- kjennes så betryggende ut:Heartred
 
Mye bevegelse og turning i magen i kveld! Har fått et par high fives av mini når jeg holder på magen:rolleyes:
 
Pappaen kjente i går kveld skikkelige spark for første gang..! :)
 
Hvor mange uker er dere på vei som kjenner sparkene på utsiden? :)
Hadde dere litt mage fra før?
gleder meg så til å kjenne på utsiden å. :Heartblue
 
Back
Topp