Kjenne liv tråd!

Ikke lenge siden jeg begynte å kjenne bevegelser som jeg er sikker på at er babyen 20+4 nå og har vel kjent det siste uka.
Jeg syns det er kjempekoselig å kjenne bevegelser. Det er ikke så ofte enda, så gleder meg til det blir oftere og til at det kan kjennes utenpå magen.
 
Her var det bom stille i hele går. Kjente litt bevegelse i dag morges, ellers vært stille..
 
Her var det bom stille i hele går. Kjente litt bevegelse i dag morges, ellers vært stille..

Sånt er litt ekkelt.. men vi er enda ikke helt der hvor vi praktisk talt SKAL kjenne liv hver dag... så mulig lille bare har snudd seg litt ❤️
 
Jeg TROR jeg kjenner liv, men det jeg kjenner er egentlig ubehagelig. Det er litt som om jeg blir stukket med nål nederst i magen og varte liksom kun sånn 5 min...o_O
Jeg vet at han er veeeeeldig aktiv utifra ultralyd og det kjennes noen ganger ut som om jeg er mørbanket i livmor:wtf:
20+0
 
Sånt er litt ekkelt.. men vi er enda ikke helt der hvor vi praktisk talt SKAL kjenne liv hver dag... så mulig lille bare har snudd seg litt ❤️


Ja synes det er litt ekkelt! Spesielt siden det nå har vært daglig bevegelse i halvannen uke, samt en dag hvor jeg kjente det skikkelig godt! Sant som du sier; vi er ikke der enda! Vi har mye å glede oss til likevel❤️
 
Ja synes det er litt ekkelt! Spesielt siden det nå har vært daglig bevegelse i halvannen uke, samt en dag hvor jeg kjente det skikkelig godt! Sant som du sier; vi er ikke der enda! Vi har mye å glede oss til likevel❤️

Lille har nok bare snudd seg med ryggen til eller noe ❤️
 
Vært rolig idag også.. enn så lenge:rolleyes:
 
Vært rolig i dag helt til jeg var ferdig med en liten treningsøkt her nå, da begynte det å romsteres nedi der:p Tar det nesten som et signal på at vedkommende liker det godt når jeg sitter rolig :p (kanskje fordi jeg også egentlig foretrekker det):hilarious:
 
Jeg kjente første ordentlige sparket på OUL i dag. Og i kveld nå så har hun turnet som bare det:Heartred litt rart, men veldig koselig :Heartred
 
Merker liv litt nå og da ingenting som er spesielt fast enda, men for første gang har jeg da en mageboer som har funnet blæra mi! Altså dette kan bli spennende om spark osv skal fortsette å komme den veien for slapp det med de to andre og bevegelsene merkes ikke så godt enda og ingen mulighet til å kjenne de utenfor :hilarious:
 
Merker liv litt nå og da ingenting som er spesielt fast enda, men for første gang har jeg da en mageboer som har funnet blæra mi! Altså dette kan bli spennende om spark osv skal fortsette å komme den veien for slapp det med de to andre og bevegelsene merkes ikke så godt enda og ingen mulighet til å kjenne de utenfor :hilarious:

Første gang?? Heldig! Haha. Jenta her har enda ikke begynt å hoppe på blæren, men det kommer nok..
Jeg håper jeg bare slipper unna ribbeinsspark. Det er vondt.. :p
 
Første gang?? Heldig! Haha. Jenta her har enda ikke begynt å hoppe på blæren, men det kommer nok..
Jeg håper jeg bare slipper unna ribbeinsspark. Det er vondt.. :p
Det derimot er jeg vant til :hilarious: eldste lå ofte med foten under ribbeina :eek: så dytta alltid den ned når jeg skulle sitte :hilarious:
Mye rart de barna gjør både i magen og utenfor :hilarious:
 
I går, så var det mest sånne jevnlige små blopp over hele dagen. Om hun sov, kunne det neppe være lenge av gangen. Evt, så er hun en sånn som slår i søvne. Det går og.
 
Masse aktivitet fra lillegutt hittil i dag :love017
Ser det utenpå magen nesten hver gang også, meeen så fort jeg prøver å filme gir han seg :hilarious:
 
Siden jeg kjente bevegelse så syns jeg det har vært veldig aktivt der nede! I morrest måtte jeg bare stå opp :p nå ligger vi å dytter litt på hverandre på sofaen etter en god tur ute i skogen :D
 
I går fikk jeg kjenne flere spark :Heartred tror ikke det er så lenge til jeg kjenner liv daglig.
 
Hun Kvikna til nå som katten maler på magen min :p Mon tro om lyden høres godt helt inn :p
 
Idag har han vært meget aktiv, men er nok fordi ha har fått sukkerkick, stakkars:eek: Har spist godteri i hele dag:oops:
 
Back
Topp