J-40453713
Flørter med forumet
Jeg er 20+3 og begynte å kjenner mer tydelig i forrige uke. Nå har det vært litt roligere. Men kan vel være at de snur seg, siden det er så god plass? Og vi skal vel ikke kjenne regelmessig liv på et par uker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra nov. Ja, min er veldig aktiv - men har likevel dager jeg ikke merker noe til henne hele dagen, også plutselig gir hun lyd fra seg på seint på kvelden. I går var en sånn dag, og alltid litt ekkelt når man har dager man kjenner noe regelmessig gjennom dagen også nesten ingenting. Men helt vanlig så tidlig jaJeg er 20+3 og begynte å kjenner mer tydelig i forrige uke. Nå har det vært litt roligere. Men kan vel være at de snur seg, siden det er så god plass? Og vi skal vel ikke kjenne regelmessig liv på et par uker?
Stusser stadig selv, men de har fortsatt mye plass, og beveger seg nok mer enn vi merker. Merker henne hver dag heldigvis, men det er noen dager innimellom det er maaaange timer mellom
Er 19+6 for referanse.Spent på om det blir november baby her, siden termin er seint i oktober. Hihi. Godt å høre, det er nok helt normalt som du sier.Sniker fra nov. Ja, min er veldig aktiv - men har likevel dager jeg ikke merker noe til henne hele dagen, også plutselig gir hun lyd fra seg på seint på kvelden. I går var en sånn dag, og alltid litt ekkelt når man har dager man kjenner noe regelmessig gjennom dagen også nesten ingenting. Men helt vanlig så tidlig jaStusser stadig selv, men de har fortsatt mye plass, og beveger seg nok mer enn vi merker. Merker henne hver dag heldigvis, men det er noen dager innimellom det er maaaange timer mellom
Er 19+6 for referanse.
Samme her! Termin 31.10, så er akkurat i grenseland herSpent på om det blir november baby her, siden termin er seint i oktober. Hihi. Godt å høre, det er nok helt normalt som du sier.

Samme her, termin 30.10, men innstiller meg på 10.11Spent på om det blir november baby her, siden termin er seint i oktober. Hihi. Godt å høre, det er nok helt normalt som du sier.