Kjenne liv ✨

Jeg er 20+3 og begynte å kjenner mer tydelig i forrige uke. Nå har det vært litt roligere. Men kan vel være at de snur seg, siden det er så god plass? Og vi skal vel ikke kjenne regelmessig liv på et par uker?

Jeg er 20+3 og begynte å kjenner mer tydelig i forrige uke. Nå har det vært litt roligere. Men kan vel være at de snur seg, siden det er så god plass? Og vi skal vel ikke kjenne regelmessig liv på et par uker?
Sniker fra nov. Ja, min er veldig aktiv - men har likevel dager jeg ikke merker noe til henne hele dagen, også plutselig gir hun lyd fra seg på seint på kvelden. I går var en sånn dag, og alltid litt ekkelt når man har dager man kjenner noe regelmessig gjennom dagen også nesten ingenting. Men helt vanlig så tidlig ja :Heartpink Stusser stadig selv, men de har fortsatt mye plass, og beveger seg nok mer enn vi merker. Merker henne hver dag heldigvis, men det er noen dager innimellom det er maaaange timer mellom:hilarious: Er 19+6 for referanse.

Sniker fra nov. Ja, min er veldig aktiv - men har likevel dager jeg ikke merker noe til henne hele dagen, også plutselig gir hun lyd fra seg på seint på kvelden. I går var en sånn dag, og alltid litt ekkelt når man har dager man kjenner noe regelmessig gjennom dagen også nesten ingenting. Men helt vanlig så tidlig ja :Heartpink Stusser stadig selv, men de har fortsatt mye plass, og beveger seg nok mer enn vi merker. Merker henne hver dag heldigvis, men det er noen dager innimellom det er maaaange timer mellom:hilarious: Er 19+6 for referanse.
Spent på om det blir november baby her, siden termin er seint i oktober. Hihi. Godt å høre, det er nok helt normalt som du sier.

Kjenner spark hele tiden nesten.. har ikke skjønt når hun sover i det hele tatt. Ikke på natten ihvertfall.

Har endelig begynt å kjenne noe bevegelse/spark utover til sidene og litt innover mot blæra. Er 20+2 og har morkake foran. På første barn kjente jeg fom
Uke 16, men da lå morkaka bak. Spennende med tegn fra lillesøster i magen :Heartred

Er ikke så lenge siden jeg kjent tydelige bevegelser. Nå er jeg 21 uker i dag og har fått så sterke spark at jeg så det utenpå. Blir koselig når man nå kan prøve å la søsken og pappaen kjenne :Heartpink

For noen dager siden fikk pappaen kjenne spark utenpå magen! Fy søren så koselig :Heartpink
Ser og kjenner masse dulting hver dag, mange ganger om dagen :dummy1:
22+6 i dag

Har kjent liv hver dag siden uke 19 og noe. Er vel 21+3 nå. Det er veldig betryggende og fint. Pappaen kjente fra utsiden i dag morges da frøkna tydeligvis hadde morgengymnastikk!

Her er det også liv daglig, vært det i noen uker. Det er på nesten faste tidspunkt, spesielt i 22-23 tiden og i 6-7 tiden. På dagen varierer det noe. Spennende å se om lillebror er våken på disse tidspunktene når han kommer :D

22+4 og liv daglig nå. Pappaen har også kjent fra utsiden og det er veldig stas. Hun begynner å få en rytme og det er betryggende.

Har morkaken foran, så ved ultralyd i uke 18 så var det mest bobler og ikke regelmessig. Kjente vel mest når han snudde seg. Men nå er jeg i uke 23 og har i flere uker nå kjent en veldig aktiv sprellende baby. På OUL i uke 18 var det en krabat som ikke ville ligge i ro et sekund også, og nå i uke 23 så kjenner jeg det veldig tydelig når han sover og når han er våken. Er mye aktivitet nederst i bekkenet, men også på sidene. På en uke fikk jeg strekkmerker på høyre side fordi jeg tror det er favorittsiden hans. Hehe. Jeg snakket med noen andre som hadde morkake foran, og de kjente ikke noe særlig liv hele svangerskapet, mens jeg føler ekstremt mye liv, sammenlignet med mine to andre hvor jeg hadde morkaken bak.

Har også morkaken foran og kjenner masse liv. Kjenner det selvsagt best når hen sparker utenfor morkaken, men kjenner mye romstering og bobler når det sparkes i morkaken også. Merker det godt når hen sparker nedover mot livmorhalsåpningen som er superubehagelig. Det er flere rolige perioder også, og hen våkner til liv når jeg skal sove.

Back
Topp