Kjenner ingenting, 21+3
Har morkaken foran, men blir litt bekymret.
Har morkaken foran, men blir litt bekymret.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har morkaken foran, men blir litt bekymret.
hjalp veldig med den andre ultralyden og lære ca hvor i magen livmora og fosteret ligger. Nå som jeg vet hva jeg skal kjenne etter, har jeg kjent en del de siste dagene 
ÅÅÅÅÅÅUke 22+0
Nå kan vi se både armer og ben som tyter ut fra magen, og jeg kan våkne om natten fra spark.
Fineste og herligste ved å gå gravid![]()

var jo veldig koselig måte å bli vekket på, og lå våken en stund med henne og bare kosa meg med de små sparkene
22+4. Kjente ikke før etter uke 22. Lettelse.Første gang med morkaken foran her og kan bekrefte at det er en betydelig forskjell.Uke 22+2 og mannen kjente ett spark for første gang i går. Jeg har kjent en stund(2.svangerskap), men har morkaken forran som sist, så kjenner ikke dagen lang som jeg skjønner de med morkaken bak har. Litt «trist» å ha det denne gravidteten også. Men da vet jeg ikke om noe annet hvertfall![]()
Ja, har en venninne som sa akkurat det samme. Litt kjedelig, men trøster meg med at jeg har hørt av de som har den bak at man kan bli vekket om natten av spark osv. Det opplevde ikke jeg sist med å ha den forran. Så kan håpe på noe «bedre» søvnkvalitet som en bitte liten bonusFørste gang med morkaken foran her og kan bekrefte at det er en betydelig forskjell.

kjent spark i ca en uke, men de siste dagene har det vært tydelige dult mange ganger i døgnet. Veldig koselig 
det er rart men samtidig veldig gøyEg kjente myyykje mindre når eg hadde morkaka framme. Det hadde eg sist og huska det tok ei stund før eg kunne kjenne regelmessig og tydeleg liv.I dag var jeg på ultralyd og fant ut at morkaken ligger foran. Det forklarer hvorfor jeg bare kjenner spark på samme sted hver gang. Det er et sted morkaken stopper og der kjenner jeg bevegelse.