Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt det helt likt selv, men nå har jeg ikke kjent noen dult på veldig lenge, så begynner å tvile på meg selv. Selv om jeg egentlig vet at det var det det var15+4 her. Jeg har kjent noen tydelige «dult», første var vel på Tidlig ultralyd i uke 13, skulle tro det var protest dult etter at jordmoren hadde presset masse på magen. Da hun var ferdig så kjente jeg tydelig dult som om det var hevn for å flytte rundt på den.
Siden har jeg kjent, ikke hver dag med en og annen dag spesielle dult som ikke kjennes ut som luft. Ingen rytme eller bevegelse, bare èn og så ferdig, selvom jeg kjenner og kjenner etter og håper på mer. Men det kommer vel.

Dette er så individuelt! Hadde morkake bak med førstemann, og kjente liv fra uke 14. I svangerskap nr. 2 og nå 3, har jeg hatt morkake foran og kjent liv fra uke 11. Fikk også høre at jeg kom til å kjenne liv mye senere, men det har ikke spilt noen rolle for min del. Vet også at for noen kan det dempe såpass mye at man ikke kjenner noe før langt over 20 uker!Fikk forklaring i dag på hvorfor jeg ikke kjenner mer (kjente så tidlig sist). Jeg har jo morkaka foran. Var på OUL i dag. Fikk faktisk beskjed om at det ikke er så uvanlig å ikke kjenne mer/mye før uke 24 da. Så alle med morkake foran kan senke skuldrene i hvert fall![]()

Samme opplevelse her, har kjent veldig tidlig til tross for morkaken fremmeDette er så individuelt! Hadde morkake bak med førstemann, og kjente liv fra uke 14. I svangerskap nr. 2 og nå 3, har jeg hatt morkake foran og kjent liv fra uke 11. Fikk også høre at jeg kom til å kjenne liv mye senere, men det har ikke spilt noen rolle for min del. Vet også at for noen kan det dempe såpass mye at man ikke kjenner noe før langt over 20 uker!
Uansett kjenner du nok noe veldig snart![]()

Og når du sier samme sted så er det ut til siden eller?I dag var jeg på ultralyd og fant ut at morkaken ligger foran. Det forklarer hvorfor jeg bare kjenner spark på samme sted hver gang. Det er et sted morkaken stopper og der kjenner jeg bevegelse.
Akkurat samme her! Kjenner henne bare på høyre sideI dag var jeg på ultralyd og fant ut at morkaken ligger foran. Det forklarer hvorfor jeg bare kjenner spark på samme sted hver gang. Det er et sted morkaken stopper og der kjenner jeg bevegelse.