E-40701959
Flørter med forumet
Hvordan kjenner folk ting så tidlig??? Jeg er riktignok førstegangsgravid og aner ikke hva jeg skal kjenne etter, men tror uansett all rumlinga i tarmene vil overdøve alle eventuelle bevegelser i mange uker fortsatt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Første svangerskap kjente jeg det ikke tydelig før uke 21. Denne gang kjente jeg det tydelig igår 16+6Hvordan kjenner folk ting så tidlig??? Jeg er riktignok førstegangsgravid og aner ikke hva jeg skal kjenne etter, men tror uansett all rumlinga i tarmene vil overdøve alle eventuelle bevegelser i mange uker fortsatt![]()
Selv om dette er min tredje synes jeg det er vanskelig nettopp fordi tarmene danser. Og har opplevd følelsen av liv selv uten å være gravid.Hvordan kjenner folk ting så tidlig??? Jeg er riktignok førstegangsgravid og aner ikke hva jeg skal kjenne etter, men tror uansett all rumlinga i tarmene vil overdøve alle eventuelle bevegelser i mange uker fortsatt![]()

.Når kjente du forrige gang da? Tror det er veldig individuelt hvor følsom man er der nedi.Jeg er 18+3 i dag, og jeg er veldig usikker på om jeg kjenner liv. Har ikke kjent noe spark enda hvertfall. Men av og til så kan det kjennes ut som jeg klør eller at det er en boble i magen. Men vet ikke om dette bare er tarmene som jobber. Ser det er så mange andre som kjenner tegn/liv så mye tidligere, så jeg er bekymret for om det er noe liv inni der. Jeg har ett barn fra før og har morkaken bak så vidt jeg vet. Skal på ultralyd om 6 dager så kjenner meg veldig nervøs!
Jeg kjente det veldig sent forrige gang. Men da hadde jeg morkaken foran.Når kjente du forrige gang da? Tror det er veldig individuelt hvor følsom man er der nedi.