ElskerJesus♡
2013 ☆ 2015 ☆ 2021 ☆ 2024
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
☀️Påskeliljene 2026☀️
Idag måres våkna eg av at eg kjente bevegelse i magen
overbeviste meg sjølv om at det nok var leamus eller luft eller noko, men det var heilt likt baby som beveger seg. I forrige svangerskap var eg sikker på eg kjente tydelig bevegelse så og sei kvar dag fra veke 10. Men når baby døde i veke 16 og eg kjente små spark (men ikkje bevegelse) til eg fødte hu 18+3 så slo eg alle bevegelser fra meg som fantom og følte eg aldri kunne stola på kroppen igjen.
Men, dette var kjent! Skjønner ikkje at det kan være fantom? I tillegg hørte eg med doppler nettopp, fant baby på 1sek og holdt heilt i ro, då hørte eg tydelig spark og bevegelse i doppleren, la den derfor fra meg etter 10sek (føler det er tegn på at baby blir litt stresset), og då, når eg låg heilt i ro etterpå kjente eg tydelig bevegelse igjen.
Livmor mi er ca 7-8cm over symfyse.
Eg er 11+2 idag. Fjerde graviditet. Andre som føler dei kjenner bevegelse?
overbeviste meg sjølv om at det nok var leamus eller luft eller noko, men det var heilt likt baby som beveger seg. I forrige svangerskap var eg sikker på eg kjente tydelig bevegelse så og sei kvar dag fra veke 10. Men når baby døde i veke 16 og eg kjente små spark (men ikkje bevegelse) til eg fødte hu 18+3 så slo eg alle bevegelser fra meg som fantom og følte eg aldri kunne stola på kroppen igjen. Men, dette var kjent! Skjønner ikkje at det kan være fantom? I tillegg hørte eg med doppler nettopp, fant baby på 1sek og holdt heilt i ro, då hørte eg tydelig spark og bevegelse i doppleren, la den derfor fra meg etter 10sek (føler det er tegn på at baby blir litt stresset), og då, når eg låg heilt i ro etterpå kjente eg tydelig bevegelse igjen.
Livmor mi er ca 7-8cm over symfyse.
Eg er 11+2 idag. Fjerde graviditet. Andre som føler dei kjenner bevegelse?

pluss at dersom det er luft, så er det luft på vei ut, så då bør de jo komma ein fjert kort tid etterpå