Kjenne bevegelse!<3

Kan noen beskrive hvordan det kjennes og ca hvor dere kjenner på magen? Har litt ekstra polstring fra før :shy:

Kjenner det er som d rumler i magen, men så usikker på om det er babyen eller sult, føler ikke jeg er sultne heller men.. Kjennes som rumling :wideyed:

Idag kjente jeg det som dult, før har det vært litt som leamus, bare ikke jevne bevegelser på en måte :)
 
Kjenner det rett under navlen. Bittesmå dult :) Gjerne ett dult om gangen for min del, men flere ganger om dagen. For min del kjenner jeg forskjell på rumling og babyen, men det kan jo naturligvis være forskjell fra person til person:happy: Hvor langt på vei er du? Jeg er andregangs, og 15+0. Kjent bevegelse i et par uker.



Takk for svar :angelic:

Er første gangs, å er i uke 15, 14+3 ♥️
 
Kan noen beskrive hvordan det kjennes og ca hvor dere kjenner på magen? Har litt ekstra polstring fra før :shy:

Kjenner det er som d rumler i magen, men så usikker på om det er babyen eller sult, føler ikke jeg er sultne heller men.. Kjennes som rumling :wideyed:

kan kjennes ut som det bobler litt, enda ikke kjent noe så venter i spenning:nailbiting: er uke 15+2
 
Her bare bobler det også, men hadde ikke tenkt at det var baby. Mer som en slags leamus i magen som flere beskriver. Men når er det egentlig normalt å kjenne for førstegangs? Jeg er 16 uker nå. Veldig spent på dette med bevegelse. Har morkaken bak
 
Back
Topp