Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Champagne er ikke godt uansett.. hehe.. men alkoholfri øl er godt da. Møter jo stadig venninner, så det er ikke så synd på meg. Men det blir ofte at jeg dropper sammenkomster med alkohol. Jeg syns det er skikkelig døft å omgås folk som drikker når jeg er helt edru..Det er ikke gøy å føle det slik, merker selv eg er mye mer hjemme alene fordi eg har plager eller er utslitt bare etter jobb men prøver bli med på noen ting bare ting blir gjort i et rolig tempo med mye hvile.
Men en alkoholfri champagne er jo omtrent like god som en med alkohol, prøv å lage noen kosekvelder med venninner hjemme?
Det er akkurat det! Jeg vil jo aller helst at han skal være sammen med meg, men han må jo få ha et liv selv om jeg er gravid.Ikke akkurat gøy og vil heller ikke holde han hjemme til en hver tid bare for at jeg ikke orker å dra ut....
Champagne er ikke godt uansett.. hehe.. men alkoholfri øl er godt da. Møter jo stadig venninner, så det er ikke så synd på meg. Men det blir ofte at jeg dropper sammenkomster med alkohol. Jeg syns det er skikkelig døft å omgås folk som drikker når jeg er helt edru..

Jeg skulle gjerne ha tatt en flaske champagne eller musserende nå som vi kjøpte hus og overtok i går. Men det får vente! Viser full hensyn til frøkna i magen!Haha, du har helt rett i det at champagne ikke smaker godt, men musserende derimot
Det er skikkelig kjipt å være invitert på diverse grillfester med alkohol i sentrum og sånn ja- da sier eg også nei pga d er rart å ver edru.
Jeg må vel anse meg som heldig som har en mann som ikke drikker i d hele tatt?
Også er det så mange spennende vinsmaking- arrangemang her som ej gjerne skulle vært med på da eg er servitør og det interesserer meg veldig!
Den ene kvelden på jobb ej prøvesmakte noen viner som ej spytta ut igjen va den kvelden ej fikk blødninger- snakk om tilfeldig![]()