Kjeder meg..

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Føles ut som alle gjør noe gøy, mens jeg ligger på sofaen og kjeder meg. (Er vel mest misunnelig på mannen som er ute med gutta og tar noen øl :p ) Akkurat NÅ savner jeg en jentekveld med vin og skravlings.

Kunne godt tenkt meg en øl jeg også i det fine været. Kjedelig å være i syden å se på de andre som kunne kose seg med det :p

Har ikke superlyst på øl, har evnt alkoholfritt i kjøleskapet, men frister lite :P
Her har vi grillet i dag, og nå spiller gutta brettspill. Jeg orket ikke være med på akkurat det spillet de holder på med nå, men tenker jeg blir med på et annet utover kvelden :-)

Her er mannen ute å tar noen øl med kompiser mens jeg koser meg hjemme "alene" (frøkna sover) og leser til eksamen og kjenner mye liv fra lillesøster i magen! <3

Jeg har jobbet, og skal på'n igjen i morgeb tidlig. Mannen har også vært på jobb, men han er ute å koser seg med kameratene sine, for han har fri i morgen tidlig :) så litt kjedelig kveld her også, eller egentlig grei for jeg er jo litt sliten :-P hehe

Jeg kjeder meg fortere nå enn før :p

I kveld er no mannen hjemme med meg, første kveld denne uken. Men jeg er syk, så ligger kun på sofaen etter å ha spist Taco.

Har kjent på det der flere ganger... Mens samboeren er ute med familie, mine venner eller hans venner, så er jeg hjemme med mine bekken plager og migrene.... Ikke akkurat gøy og vil heller ikke holde han hjemme til en hver tid bare for at jeg ikke orker å dra ut.
Men føler jeg egentlig ikke kan gjøre noe gøy for tia..... Enten så kan jeg ikke fordi jeg er gravid eller fordi jeg har bekkenløsning og dermed ikke orker... Synes det er en demper på å ha det gøy nå i svangerskapet....

Det er ikke gøy å føle det slik, merker selv eg er mye mer hjemme alene fordi eg har plager eller er utslitt bare etter jobb men prøver bli med på noen ting bare ting blir gjort i et rolig tempo med mye hvile.

Men en alkoholfri champagne er jo omtrent like god som en med alkohol, prøv å lage noen kosekvelder med venninner hjemme?

Det er ikke gøy å føle det slik, merker selv eg er mye mer hjemme alene fordi eg har plager eller er utslitt bare etter jobb men prøver bli med på noen ting bare ting blir gjort i et rolig tempo med mye hvile.

Men en alkoholfri champagne er jo omtrent like god som en med alkohol, prøv å lage noen kosekvelder med venninner hjemme?
Champagne er ikke godt uansett.. hehe.. men alkoholfri øl er godt da. Møter jo stadig venninner, så det er ikke så synd på meg. Men det blir ofte at jeg dropper sammenkomster med alkohol. Jeg syns det er skikkelig døft å omgås folk som drikker når jeg er helt edru..

Ikke akkurat gøy og vil heller ikke holde han hjemme til en hver tid bare for at jeg ikke orker å dra ut....
Det er akkurat det! Jeg vil jo aller helst at han skal være sammen med meg, men han må jo få ha et liv selv om jeg er gravid. :rolleyes: Det verste er jo når han blir hjemme for min skyld og jeg merker rastløsheten. Da er det bedre å være alene og kjede seg litt..

Champagne er ikke godt uansett.. hehe.. men alkoholfri øl er godt da. Møter jo stadig venninner, så det er ikke så synd på meg. Men det blir ofte at jeg dropper sammenkomster med alkohol. Jeg syns det er skikkelig døft å omgås folk som drikker når jeg er helt edru..

Haha, du har helt rett i det at champagne ikke smaker godt, men musserende derimot :)
Det er skikkelig kjipt å være invitert på diverse grillfester med alkohol i sentrum og sånn ja- da sier eg også nei pga d er rart å ver edru.
Jeg må vel anse meg som heldig som har en mann som ikke drikker i d hele tatt?
Også er det så mange spennende vinsmaking- arrangemang her som ej gjerne skulle vært med på da eg er servitør og det interesserer meg veldig!

Den ene kvelden på jobb ej prøvesmakte noen viner som ej spytta ut igjen va den kvelden ej fikk blødninger- snakk om tilfeldig :wacky:

Haha, du har helt rett i det at champagne ikke smaker godt, men musserende derimot :)
Det er skikkelig kjipt å være invitert på diverse grillfester med alkohol i sentrum og sånn ja- da sier eg også nei pga d er rart å ver edru.
Jeg må vel anse meg som heldig som har en mann som ikke drikker i d hele tatt?
Også er det så mange spennende vinsmaking- arrangemang her som ej gjerne skulle vært med på da eg er servitør og det interesserer meg veldig!

Den ene kvelden på jobb ej prøvesmakte noen viner som ej spytta ut igjen va den kvelden ej fikk blødninger- snakk om tilfeldig :wacky:
Jeg skulle gjerne ha tatt en flaske champagne eller musserende nå som vi kjøpte hus og overtok i går. Men det får vente! Viser full hensyn til frøkna i magen! ;)

Kjeder meg mye og har følte meg både ensom og kjedelig hele svangerskapet. Nå i det siste så har jeg klart å bli med til venner på grilling og koselige samtaler rundt bålpannene (som alle har her vi bor). Venninnene mine drikker vin og kameratene mine øl på disse kveldene men jeg synes faktisk det er helt ok å være edru. Dessuten er de veldig flinke til å passe på at jeg får den gode stolen, nok tepper, koffeinfri te og kaffe og litt brus og sjokoladeboller innimellom ❤ Minuset er at jeg blir så utmattet at jeg blir liggende rett ut på sofaen de to-tre påfølgende dagene. Og det er alltid jeg som går hjem først. Samboeren får selvsagt lov til å bli så lenge han vil for i september vil også han få merkbart mindre sjanse til å ølkvelder rundt bålet. Så han får kose seg ekstra nå i sommer.

Jeg har slitt med mye tristhet, tårer og bekymringer (aner ikke hvorfor) så jeg har nok skjermet meg selv ekstra mye i vinter pluss at da jeg jobbet gikk all energien til å komme med gjennom arbeidsdagene. Bidrar ikke til at jeg føler meg noe mindre kjedelig i allefall. Men har lært meg å sette pris på de gode stundene selv om det på det verste kun er 30 minutter i løpet av en dag.

Back
Topp