Kjeder meg!!!

Her går tiden nesten litt for fort. Har hatt permisjon en uke nå, og pga alt for mye å gjøre på jobb siste tiden har det blitt lite gjort hjemme. Eldste jenta har bursdag denne helga så da går hele helga + baking/handling/rydding nå i uka, neste uke har jeg eksamen :( og så har yngste jenta bursdag neste helg igjen. I tillegg er det aktiviteter for barna, skolebesøk for hun som skal begynne på skolen, avslutning bhg/skole. Skulle nesten ønske jeg hadde litt mer tid til å kjede meg, er overhodet ikke klar for noen fødsel nå (selv om jeg på den andre siden er sliten, kje, trøtt, tung etc), men håper jeg kan bli etterhvert.

Har gått hjemme i mange måneder allerede, så tv, strikking, husarbeid begynner jeg å bli møkk lei av, men jeg gjør det jo altså. Problemet er vel at jeg er så LEI av å gå her og ruge, lei av å være hjemme, lei av hverdagen. Og LEI av magen og alle plager som følger med. Kom på at jeg ikke har spist frokost engang idag, jeg gidder ikke lage mat. En yoghurt og litt havregryn er stort sett det jeg spiser, så er kanskje ikke rart jeg har lite energi heller. Jeg vil bare få ut denne babyen nå jeg... :(

Føler så absolutt med deg... Og har det på mangevis ganske likt :( men heldigvis er vi nå snart ferdige..

Jeg har vært sykmeldt siden slutten av januar, og er så dritt lei av å gå hjemme. Herregud, som jeg kjeder meg og herregud så deprimerende å tenke på hvor lite jeg har gjort/får gjort på så lang tid. Jeg unner virkelig de som er/har vært fine nok i formen til å være på jobb/skole! Ingenting er så ille som å ikke kunne fungere og bare tusle rundt seg selv hjemme.....

Jeg er 36+1 i dag, så jeg har enda igjen en stund til baby kommer.. Jeg får til trening 1-2 ganger i uka, samt at jeg tegner endel. Ellers går det i husarbeid, men det er ikke lystbetont lengre.. Alt av innkjøp og ordning til baby ble gjort ganske tidlig, så jeg sitter liksom bare her og venter. Både min mor og mormor gikk over termin, men jeg håper at dette ikke er arvelig og at jeg er et unntak. Baby må gjerne komme om en uke :)

Her går tiden nesten litt for fort. Har hatt permisjon en uke nå, og pga alt for mye å gjøre på jobb siste tiden har det blitt lite gjort hjemme. Eldste jenta har bursdag denne helga så da går hele helga + baking/handling/rydding nå i uka, neste uke har jeg eksamen :( og så har yngste jenta bursdag neste helg igjen. I tillegg er det aktiviteter for barna, skolebesøk for hun som skal begynne på skolen, avslutning bhg/skole. Skulle nesten ønske jeg hadde litt mer tid til å kjede meg, er overhodet ikke klar for noen fødsel nå (selv om jeg på den andre siden er sliten, kje, trøtt, tung etc), men håper jeg kan bli etterhvert.
Samme her, håper jeg får tid til å kjede meg.. Hvis det blir fødsel nå er jeg i utgangspunktet helt utslitt. Og har ikke ordnet og vasket noe hjemme. Det er så mye som må fikses og så mange avtaler for tiden. Håper jeg får litt mer roen over meg når jeg går ut i permisjon på tirsdag :)

Kjeder meg veldig jeg og. Har ikke gjort det før nå de siste 2-3ukene. Men nå som jeg er så tung og trøtt er jeg begynt å bli drit lei :( vært hjemme siden uke 14! Hjelper vel ikke å tenke på at jeg nesten har vært gravid sammenhengende siden april i fjor :/

Har gått hjemme i mange måneder allerede, så tv, strikking, husarbeid begynner jeg å bli møkk lei av, men jeg gjør det jo altså. Problemet er vel at jeg er så LEI av å gå her og ruge, lei av å være hjemme, lei av hverdagen. Og LEI av magen og alle plager som følger med. Kom på at jeg ikke har spist frokost engang idag, jeg gidder ikke lage mat. En yoghurt og litt havregryn er stort sett det jeg spiser, så er kanskje ikke rart jeg har lite energi heller. Jeg vil bare få ut denne babyen nå jeg... :(

Er som om jeg skulle sagt det selv! Jeg har gått sykemeldt omtrent hele svangerskapet, og er bare så innmari LEI! gleder meg innmari til å få lille ut av magen og opp i armene <3 og gleder meg til å få på klær! For ikke å snakke om SKO! Jeg skvulper over av vann snart! :arghh:

Back
Topp