Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er usikker på om jeg ønsker å vite det eller ikke
Samme her! Fikk vite det ved et uhell på førstemann, mens de to neste viste vi ikke. Og jeg må si at det var mye morsommere å ikke vite! Overraskelsen ved fødselen og den ekstra motivasjonen var helt unik
Eneste grunnen til at vi vurderer å vite denne gangen er fordi vi bedre kan forberede eldstejenta som gjerne vil ha en lillesøster.. (ho har to småbrødre). I tilfelle det er gutt igjen liksom!
Den skjønner jeg
Dette er første min og typen så tror han syns det er spennende både å vite og ikke.
Han kan nok tenke seg å vite kjønnet for da mener han innkjøp av ting bli lettere, men tenker det finnes flere nøytrale farger som både passer jente som gutt så tror han har gått glipp av noe når det gjelder shopping
Vi skal til Martin Lundring ved Spesialistsenteret for Kvinner i uke 14. Var der med kommende storebror i uke 13, og han kunne allerede da fortelle oss kjønnet Der kan en ledsager være med.
Vi var også hos han i uke 13 med lillemor. Han så kjønnet klart å tydelig. Stemte det. Veldig flink.Vi skal til Martin Lundring ved Spesialistsenteret for Kvinner i uke 14. Var der med kommende storebror i uke 13, og han kunne allerede da fortelle oss kjønnet Der kan en ledsager være med.
Skjønner! Mannen her syntes det var ekstra stas, for med andremann så han kjønnet først og sa det til meg! Han syntes det var herlig og ble veldig involvert liksom. Med minstemann så tok jeg han imot selv og sa det til mannen i sjokk (vi trodde begge at det var jente, men det var gutt!). Sikkert litt enklere med shopping, men masse nydelig unisex klær. Vi kjøpte ett helt sett i hver farge også, for å ha noe i rosa/blått. Vi syntes det var ekstra stas og ha babyen med oss når vi handlet også da og mannen kjøpte noen plagg når jeg lå på sykehuset, kjempekoselig! Alt annet, som vogn/seng osv er genialt i nøytrale farger slik at man kan bruke de om igjen uansett kjønn