Kjønn

*fluffymama*

Glad i forumet
Mailykke 2018
Vet det er fryktelig tidlig ennå, men jeg lurer på om dere skal vite kjønn (under ul) eller om dere vil det skal være overraskelse? :)

Jeg ville under de to forrige absolutt vite kjønn, men denne gang vil jeg det skal være overraskelse. Kjæresten ønsker det slik han og når vi snakket om det :Heartblue:Heartred
 
Vi vil vite kjønn! Har egentlig ingen betydning om det blir gutt eller jente, er bare nysgjerrig :rolleyes:
 
Vil absolutt vite kjønn, jeg er for kontrollfreak til å ikke vite :p Men tanken om en sånn overraskelse høres jo helt fantastisk ut, og jeg er imponert over de som klarer å gå et svangerskap uten å vite :)
 
Vil absolutt vite kjønn, jeg er for kontrollfreak til å ikke vite :p Men tanken om en sånn overraskelse høres jo helt fantastisk ut, og jeg er imponert over de som klarer å gå et svangerskap uten å vite :)

Er fryktelig nysgjerrig av meg:D så vi får se om jeg holder ut. Men i og med at jeg har en av hver fra før, så føler jeg meg klar til å ikke vite det :)
 
Er fryktelig nysgjerrig av meg:D så vi får se om jeg holder ut. Men i og med at jeg har en av hver fra før, så føler jeg meg klar til å ikke vite det :)
Jeg heier på deg! :D Du vet liksom hva du går til uansett kjønn da.
 
Vi skal vite :) , jeg er alt for nysgjerrig :p .
Vi har i tillegg bare jenter fra før av så greit å kjøpe litt gutte klær om det plutselig er en lillebror :)
 
Jeg er alt for nysgjerrig til å klare å vente helt til fødselen :hilarious: Så vi blir nok å få vite enten på en tul eller oul :happy:
 
Jeg tror vi vil vite det både fordi jeg er nysgjerrig og for planleggings skyld. Skulle vi ha et tredje barn kunne jeg da ha tenkt meg å vente til fødselen
 
Vi vil vite kjønn :happy: har ingenting å si hva det blir, men jeg MÅ vite :hilarious:

har visst det med de to andre også
 
Mannen kunne tenkt seg å vente til fødsel, men jeg er av den person som må vite for å kunne planlegge:rolleyes:
Vi har derimot blitt enige om at vi ikke vil få vite det på oul, men få det nedskrevet på en lappe i en konvolutt. Da er planen at jeg gir den til en venninne som kan fylle rosa eller blått fyll i ballongen så får barna på 8 og 5 her hjemme sprekke hull i den. Da får vi alle 4 vite det samtidig:) Da blir det like overraskende for oss foreldre som kommende storesøstre.
 
Vi har to barn og viste ikke kjønn med de så tenker jeg trenger ikke å vite det denne gangen heller. Er heldig da har en av hver:)
 
Vi er enige om at vi vil vite det. Men om restriksjonene fremdeles er like strenge i starten av februar, ønsker jeg å få en lapp i en konvolutt med kjønnet på. Så ønsker jeg at ei venninne skal få den å bake kake med blå/rosa krem inni. Ønsker at samboeren og meg skal få vite kjønnet samtidig, så uaktuelt for meg å høre det på ultralyd når han ikke får lov til å være med :(
 
Vi har ikke visst det med de siste to, men med den første fant vi det ut ved et uhell i uke 32 fordi sonografen dumma seg ut og sa det.. vi vet ikke hva vi vil denne gangen! Vi diskuterer.. det var på en måte mye morsommere å ikke vite, og det gav ett ekstra puff og motivasjon i fødsel - samtidig som det var mye morsommere å fortelle familie og venner etterpå! Men hadde vært kjekt å vite for å forberede storesøster, som snakker om å få en lillesøster (ho vet ikke vi er gravide), for hvis det er gutt så trenger ho nok litt bearbeiding først. (Ho har to småbrødre). :happy:
 
Jeg har et ønske om å ikke vite kjønn denne gangen, det var usikkert med forrige, de kunne ikke si sikkert at det var jente og fraråda oss å male rosa feks. Så tenker det skal hå bra å ikke vite :)
 
Vi ønsker å vite, men som nevnt over her, om mannen ikke får være med når vi finner ut av det, vil jeg få det på en lapp eller noe, sånn at vi kan finne det ut sammen :)
 
Back
Topp