Kjønn

Jeg vet ikke hva vi gjør. Det hadde vært spennende å ikke vite, men kan godt hende jeg er alt for nysgjerrig til å ikke vite :D

Jeg vil vite :) Samboeren min ville egentlig ikke vite sist gang, men fikk overtalt han så vi fant det ut på OUL. Syns det er mest praktisk med tanke på innkjøp og planlegging, og så tror jeg ikke jeg hadde klart å vente, men må være en fantastisk fin overraskelse for de som klarer å vente :)

Vi har blitt enige om at jeg skulle lage en overaske til mannen da jeg fikk positiv test, så skal han overaske meg med kjønnet ❤ Da får vi begge en surprise hver!

Vi har blitt enige om at jeg skulle lage en overaske til mannen da jeg fikk positiv test, så skal han overaske meg med kjønnet ❤ Da får vi begge en surprise hver!
Ååå så koselig! ❤️

Jeg må bare si det at det hadde vært vanskelig å ikke finne det ut på oul sist for vår del sist. Når jordmora satte den dingsen på magen så «satt» frøkna på den så vi så rett opp i underlivet, jordmora skvatt og sa «snu dere NÅ om dere ikke vil vite kjønnet» :hilarious:

Vi visste det ikke sist gang. Jeg er litt usikker på hva jeg vil nå, men vet at kjæresten ikke vil vite. Så mulig vi venter denne gangen også :)

Vi skal vite det:happy: vi er enige heldigvisxsmile9 jeg er veldig nysgjerrig og skulle gjerne visst det med en gang:excited001

Vi vil vite kjønn. Har aldri klart å gå et helt svangerskap uten å vite hva som befinner seg inni der:laughing002 er nok over gjennomsnittet kontrollfreak jeg også :smiley-bounce022

Vi kommer nok til å ville vite det denne gangen også :Heartbigred
Men hvis samboer ikke får være med så kanskje jeg får de til å skrive det på en lapp og legge i en konvolutt som vi kan åpne sammen :Heartpink

Vi kommer nok til å ville vite det denne gangen også :Heartbigred
Men hvis samboer ikke får være med så kanskje jeg får de til å skrive det på en lapp og legge i en konvolutt som vi kan åpne sammen :Heartpink
Det hørtes veldig koselig ut ja. ❤️

Skjønner deg veldig godt:yuck: ❤️ Så koselig å kunne dra ut etter ul å kjøpe første plagget. :D❤️
Det er koslig å ut å handle etter oul, men sist klarte de ikke å tyde kjønnet helt, så ble fraråda å male soverom rosa feks, da satt vi igjen i usikkerheten og turte ikke kjøpe alt for mange jenteting uansett, dette er nok grunnen for at jeg tenker det er like greit å ikke vite.
Men er veldig nysgjerrig av meg, og sist vurderte vi ikke engang å ikke vite :o

Jeg er altfor nysgjerrig! Så selv om jeg synes det virker spennende å ikke vite, kommer vi garantert til å finne det ut :)

Det er koslig å ut å handle etter oul, men sist klarte de ikke å tyde kjønnet helt, så ble fraråda å male soverom rosa feks, da satt vi igjen i usikkerheten og turte ikke kjøpe alt for mange jenteting uansett, dette er nok grunnen for at jeg tenker det er like greit å ikke vite.
Men er veldig nysgjerrig av meg, og sist vurderte vi ikke engang å ikke vite :eek:
Nei det er jo alltid en sjanse for at man ikke får vite det også. Hadde nok ikke dratt ut å kjøpt rosa jeg heller om de ikke var sikker :p og så er det jo sjanse for at de også tar feil. :wacky:

Nei det er jo alltid en sjanse for at man ikke får vite det også. Hadde nok ikke dratt ut å kjøpt rosa jeg heller om de ikke var sikker :p og så er det jo sjanse for at de også tar feil. :wacky:
Vi spurte igjen i uke 38, da vi skulle sjekke for hode eller seteleie, da sa de jente, men da var det jo så seint da :p

Vi skal til Martin Lundring ved Spesialistsenteret for Kvinner i uke 14. Var der med kommende storebror i uke 13, og han kunne allerede da fortelle oss kjønnet :Heartblue Der kan en ledsager være med.

Vi vil vite kjønn, men jeg er (heldigvis) mer likegyldig denne gangen enn forrige gang. Da skammet jeg meg litt over at jeg hadde veldig lyst på det ene kjønnet (som det også ble). Praktisk om det blir samme kjønn da, men blir glad for begge :happy:

Back
Topp