Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så koselig!Vi har blitt enige om at jeg skulle lage en overaske til mannen da jeg fikk positiv test, så skal han overaske meg med kjønnet ❤ Da får vi begge en surprise hver!
Det hørtes veldig koselig ut ja.Vi kommer nok til å ville vite det denne gangen også
Men hvis samboer ikke får være med så kanskje jeg får de til å skrive det på en lapp og legge i en konvolutt som vi kan åpne sammen
Skjønner deg veldig godt Så koselig å kunne dra ut etter ul å kjøpe første plagget.Vi skal vite det vi er enige heldigvis jeg er veldig nysgjerrig og skulle gjerne visst det med en gang
Det er koslig å ut å handle etter oul, men sist klarte de ikke å tyde kjønnet helt, så ble fraråda å male soverom rosa feks, da satt vi igjen i usikkerheten og turte ikke kjøpe alt for mange jenteting uansett, dette er nok grunnen for at jeg tenker det er like greit å ikke vite.Skjønner deg veldig godt Så koselig å kunne dra ut etter ul å kjøpe første plagget.
Nei det er jo alltid en sjanse for at man ikke får vite det også. Hadde nok ikke dratt ut å kjøpt rosa jeg heller om de ikke var sikker og så er det jo sjanse for at de også tar feil.Det er koslig å ut å handle etter oul, men sist klarte de ikke å tyde kjønnet helt, så ble fraråda å male soverom rosa feks, da satt vi igjen i usikkerheten og turte ikke kjøpe alt for mange jenteting uansett, dette er nok grunnen for at jeg tenker det er like greit å ikke vite.
Men er veldig nysgjerrig av meg, og sist vurderte vi ikke engang å ikke vite
Vi spurte igjen i uke 38, da vi skulle sjekke for hode eller seteleie, da sa de jente, men da var det jo så seint daNei det er jo alltid en sjanse for at man ikke får vite det også. Hadde nok ikke dratt ut å kjøpt rosa jeg heller om de ikke var sikker og så er det jo sjanse for at de også tar feil.