Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var 12+0 trodde jeg. Ble målt til 12+4. Jordmor fikk ett bra bilde å så rett på kjønnet til baby og sa her ser det veldig flatt ut, så dere må nokk bytte farge på tøyet. Hun virket sikker, nølte ikke eller noe.Skal når jeg er 12+1, regner ikke med at de kan se kjønn da. Når var du, og kunne de si det sikkert?

.)
men typisk for meg blir det vel gutt igjen da
glad uansett så lenge ungen er frisk, men må si kjoler frister 

Samme herSkal på ul 13+1. Spennende og se om de ser kjønn da. Belager meg på at det er vanskelig og fokuserer på at bebi er frisk![]()
Masse lykke til i dagSkal på TUL i dag klokka 14. Veldig spent og nervøs ( redd det ikke er liv .)
Meen spent på om hun sier noe ang kjønn, står hos de at de ikke kan si noe så tidlig. Men i forrige svangerskap, sa hun ; uten å kunne si at 100 % sikker så er jeg ganske sikker på at dette er en gutt ( uten å nøle), og det var det
Har et lite håp om jentemen typisk for meg blir det vel gutt igjen da
glad uansett så lenge ungen er frisk, men må si kjoler frister
![]()
Takk takk, gikk veldig bra. OUl 2 september så spent på kjønnet daMasse lykke til i dag![]()

Så bra at alt var fint! Så di kunne ikke si noe om kjønn? Hvilken uke er du i?Takk takk, gikk veldig bra. OUl 2 september så spent på kjønnet da![]()

Men mest av alt at baby er frisk Spurte ikke, og ho nevnte ikke noe. Men hun målte lårbein og syns ikke jeg så noe i midten av beina, men hva vet vel jegSå bra at alt var fint! Så di kunne ikke si noe om kjønn? Hvilken uke er du i?![]()

så går ut i fra 12 + 3 enn så lengeHei! Jeg var 13+0, og hu var 99% sikkerSkal når jeg er 12+1, regner ikke med at de kan se kjønn da. Når var du, og kunne de si det sikkert?
Okei, spennende da!Spurte ikke, og ho nevnte ikke noe. Men hun målte lårbein og syns ikke jeg så noe i midten av beina, men hva vet vel jeg
Etter min beregning 12 + 3, hun målte tol 12 + 6 - 13 + 0. Men skrev 13 + 4 med spørsmålstegnså går ut i fra 12 + 3 enn så lenge
Haha, såpass ja. Sikkert vanskelig med disse beregningene, så er vel likså greit å gå ut fra menstermin til man får dratt på OUL Jeg var 12+0 trodde jeg. Ble målt til 12+4. Jordmor fikk ett bra bilde å så rett på kjønnet til baby og sa her ser det veldig flatt ut, så dere må nokk bytte farge på tøyet. Hun virket sikker, nølte ikke eller noe.
Så får vi se på Oul om det fremdeles er en jente![]()