Kjønn

Får du gutt eller jente?

• Gutt

Votes: 14 30,4%
  • Jente

Votes: 13 28,3%
  • Vet ikke enda

Votes: 19 41,3%

• Antall som har svart
    46

Kid2021

Andre møte med forumet
Hei!

Er der flere enn meg som har vært på TUL og fått vite kjønn? Gøy å høre i så fall!

Skal når jeg er 12+1, regner ikke med at de kan se kjønn da. Når var du, og kunne de si det sikkert?

Skal når jeg er 12+1, regner ikke med at de kan se kjønn da. Når var du, og kunne de si det sikkert?
Jeg var 12+0 trodde jeg. Ble målt til 12+4. Jordmor fikk ett bra bilde å så rett på kjønnet til baby og sa her ser det veldig flatt ut, så dere må nokk bytte farge på tøyet. Hun virket sikker, nølte ikke eller noe.
Så får vi se på Oul om det fremdeles er en jente:)

Skal på UL 13+4 og håper å få se da. Veldig spennende! Mest av alt håper jeg jo at alt står bra til med baby og at nakkefolden er fin.

Jeg har ikke fått oul før 20+3, måtte flytte forrige time pga ferie. Da blir det jo sånn.. Så da er kjekt å ta en titt før det ♥️

Skal på ul 13+1. Spennende og se om de ser kjønn da. Belager meg på at det er vanskelig og fokuserer på at bebi er frisk :Heartred

Skal på TUL i dag klokka 14. Veldig spent og nervøs ( redd det ikke er liv :bored::arghh:.)
Meen spent på om hun sier noe ang kjønn, står hos de at de ikke kan si noe så tidlig. Men i forrige svangerskap, sa hun ; uten å kunne si at 100 % sikker så er jeg ganske sikker på at dette er en gutt ( uten å nøle), og det var det :happy:

Har et lite håp om jente :angelic: men typisk for meg blir det vel gutt igjen da :dead: glad uansett så lenge ungen er frisk, men må si kjoler frister :happy:

Bestilt oss time når jeg er 12 + 5 og krysser fingrene for at det ikke er for tidlig, men prøver å forberede meg på at det kanskje ikke er mulig å se kjønnet klart ennå:woot::rolleyes: veldig spent på om alt er i orden i hvertfall!

Hei!

Ny i gruppa her :happy:

Jeg var på tidlig UL forrige uke. Var da 13 uker på vei. Vi kunne alle se at det var en liten gutt i magen. Veldig fin opplevelse! Ikke vært på tidlig ultralyd i mine andre svangerskap, så dette var gøy.

Skal på TUL i dag klokka 14. Veldig spent og nervøs ( redd det ikke er liv :bored::arghh:.)
Meen spent på om hun sier noe ang kjønn, står hos de at de ikke kan si noe så tidlig. Men i forrige svangerskap, sa hun ; uten å kunne si at 100 % sikker så er jeg ganske sikker på at dette er en gutt ( uten å nøle), og det var det :happy:

Har et lite håp om jente :angelic: men typisk for meg blir det vel gutt igjen da :dead: glad uansett så lenge ungen er frisk, men må si kjoler frister :happy:
Masse lykke til i dag❤️

Jeg skal på UL førstkommende Lørdag, og er enten 13+5 eller 14+1 da, så vi håååper sånn at det er mulig å se kjønn! :smiley-angelic001 Men mest av alt at baby er frisk ❤️

Så bra at alt var fint! Så di kunne ikke si noe om kjønn? Hvilken uke er du i?:Heartred
Spurte ikke, og ho nevnte ikke noe. Men hun målte lårbein og syns ikke jeg så noe i midten av beina, men hva vet vel jeg :laughing001
Etter min beregning 12 + 3, hun målte tol 12 + 6 - 13 + 0. Men skrev 13 + 4 med spørsmålstegn :laughing001 så går ut i fra 12 + 3 enn så lenge

Vi var forrige uke, når jeg var 11+1 (målt til 11+4). Var usikre på om vi ville vite kjønn, men lillebror insisterte på å vise seg fram! Vi så stasen flere ganger, og gyn var helt sikker på at det var gutt. Venter likevel til OUL med å handle noe kjønnstypisk! :p

Spurte ikke, og ho nevnte ikke noe. Men hun målte lårbein og syns ikke jeg så noe i midten av beina, men hva vet vel jeg :laughing001
Etter min beregning 12 + 3, hun målte tol 12 + 6 - 13 + 0. Men skrev 13 + 4 med spørsmålstegn :laughing001 så går ut i fra 12 + 3 enn så lenge
Okei, spennende da!:woot: Haha, såpass ja. Sikkert vanskelig med disse beregningene, så er vel likså greit å gå ut fra menstermin til man får dratt på OUL :p

Jeg var 12+0 trodde jeg. Ble målt til 12+4. Jordmor fikk ett bra bilde å så rett på kjønnet til baby og sa her ser det veldig flatt ut, så dere må nokk bytte farge på tøyet. Hun virket sikker, nølte ikke eller noe.
Så får vi se på Oul om det fremdeles er en jente:)

Trodde dere at det var gutt i utgangspunktet? Hva var det som gjorde det da? Jeg er nemlig helt sikker på at jeg venter gutt, men vet ingenting enda.. Er veldig spent da :)

Jeg var på ultralyd sist fredag (13+0) og da mente hun det var for tidlig, så hun prøvde ikke å se etter en gang. Irriterer meg litt nå kjenner jeg i og med at det er flere som har fått vite det her ser jeg :bored::bored:

Back
Topp