Kjønn

Får du gutt eller jente?

• Gutt

Votes: 14 30,4%
  • Jente

Votes: 13 28,3%
  • Vet ikke enda

Votes: 19 41,3%

• Antall som har svart
    46
Trodde dere at det var gutt i utgangspunktet? Hva var det som gjorde det da? Jeg er nemlig helt sikker på at jeg venter gutt, men vet ingenting enda.. Er veldig spent da :)
Nei, jeg hadde ingen magefølelse på hva det kom til å bli denne gangen. Jeg hadde tenkt tanken på jente siden svangerskapet er annerledes denne gangen. Vi har en gutt fra før av:)

Det blir spennende å se hva det blir da. Med gutten vår var jeg også sikker på at det ble gutt.

Jeg var på ultralyd sist fredag (13+0) og da mente hun det var for tidlig, så hun prøvde ikke å se etter en gang. Irriterer meg litt nå kjenner jeg i og med at det er flere som har fått vite det her ser jeg :bored::bored:

Kanskje hun var litt usikker, så hun ville ikke uttale seg om det. Med meg så sa han at han var ganske sikker på at det var jente, han sa han hadde sett etter det hele timen jeg var der. Hadde ikke sett noen tegn til at det skulle være gutt, jenter er "flate" og gutter har som oftest en bulk som skal synes. For babyen beveget seg veldig mye og ville ikke vise seg helt fra den beste vinkelen, men han ville likevel gå ut med ar han var ganske sikker på en jente :dead:

Her ventes etter alt å regne en lillesøster:Heartred Litt tidlig enda, så kunne ikke si det helt 100% sikkert, men sonografen var veldig sikker i sin sak.

Var på UL 12+4, (ble satt frem til 13) vi så noe som stakk ut. Hun sa bare at det er er kjønnet , men det er vanskelig å se så tidlig fordi kjønnslepper kan også være store og stikke ut, så hun mente det bare ville være gjetting å si noe sikkert .

Nei, jeg hadde ingen magefølelse på hva det kom til å bli denne gangen. Jeg hadde tenkt tanken på jente siden svangerskapet er annerledes denne gangen. Vi har en gutt fra før av:)

Det blir spennende å se hva det blir da. Med gutten vår var jeg også sikker på at det ble gutt.

Så gøy at dere får en av hver, det er like koselig å være guttemamma som å være jentemamma synes jeg :) Bare å glede seg!

Var på tul i går (13+5) og alt så heldigvis bra ut med den lille! Jordmor var ikke i tvil om at det er en jente :love7 Var det jeg hadde magefølelse på også, så er overlykkelig! :happy:

Var på tul i går (13+5) og alt så heldigvis bra ut med den lille! Jordmor var ikke i tvil om at det er en jente :love7 Var det jeg hadde magefølelse på også, så er overlykkelig! :happy:

Så koselig, gratulerer med ei litta tulle :love7

Jeg var på ultralyd i dag, med lege på volvat for å sjekke alle organ etc. Alt såg supert ut ❤️ Ble satt til 12+6 og det var ingen tvil om at det var en sprellende og livlig liten gutt. vi såg både testikler og penis, så ingen tvil :playful: stemte med magefølelsen min - så da blir det jeg og gutta krutt i heimen :D så lettet og glad for at alt såg så bra ut! :love017

Her kommer det en februarjente :happy: Har gutt fra før av, og har alltid tenkt at jeg er guttemamma, så nå må jeg omstille meg litt merker jeg :wideyed:

Da var vi på ultralyd for å se om alt var bra. Heldigvis så alt supert ut, og ble målt til 12+6. Hun var 99% sikker på at det er en gutt.:smiley-bounce016

Vi har også vært på TUL i dag og fikk bekreftet en frisk og fin gutt. Ble også satt frem 4 dager. Det var godt. Er nå 13+4. Gleden er stor! Og guttenavnet ble nesten bestemt etter noen timer :D

Var på ul idag, først var gyn sikker på jente, før baby sprella rundt og gyn ombestemte seg og så en snopp! Haha! Så får se på Oul:)

Fikk ikke sett så mye på tul her(uke 12). Var et dårlig apparat de hadde på sykehuset. Hadde privat ul i sist svangerskap, å fikk se mye mere av baby. Så ble litt skuffa.

Kan jo ikke si noe 100%, men ser ut som det kanskje blir gutt på oss igjen! storebror mener at det skal bli gutt igjen (han satser på annenhver gutt-jente), så kan tyde på at han får rett :)

Back
Topp