Kjønn

Sant det spiller egentlig ingen rolle, så lenge alt er som det skal så blir det fantastisk uansett :Heartred Det er ikke noe hemmelighet at storebror gjerne skulle hatt en bror, samtidig er jeg sikker på at han blir like glad uansett han også! Også er det jo som du sier, jenta kan jo komme senere...:rolleyes:;):joyful:

Hehe absolutt [emoji57][emoji8] jeg ser så mange videoer av foreldre som skal overraske barna med hvilket kjønn barnet er, og så hylgriner de, hiver rundt på ting og marsjerer rett ut av rommet [emoji23][emoji1376] ler så jeg griner!!!
 
Her var jordmor rimelig sikker på at det var jente når vi var på ul sist så det blir spennende å se hva de sier på oul[emoji4]
 
Ja blir nok veldig spennende da [emoji7] har du en sterk følelse på at det blir jente også?? [emoji5]
Både jeg og mannen hadde skikkelig guttefølelse så det blir å omstille seg litt nå[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Både jeg og mannen hadde skikkelig guttefølelse så det blir å omstille seg litt nå[emoji23][emoji23][emoji23]

Oi så morsomt [emoji16][emoji23] blir veeeldig spennende på OUL da!! Ta gjerne å oppdater, spennende å følge med på om magefølelsen din stemmer eller om den faktisk tar feil [emoji23][emoji43]
 
Oi så morsomt [emoji16][emoji23] blir veeeldig spennende på OUL da!! Ta gjerne å oppdater, spennende å følge med på om magefølelsen din stemmer eller om den faktisk tar feil [emoji23][emoji43]
Skal oppdatere ja[emoji4] jordmoren var ganske så sikker da, hun jobber til vanlig på avdelingen hvor de jobber med rutineultralyd[emoji4][emoji106]
 
Er på
Hei,

Er det noen som allerede vet om det ligger en liten gutt eller jente i magene deres? :dummy1::dummy:
Noen som ikke vet, men har en magefølelse på det?

Er på ferie i utlandet nå, har vært sykt nysgjerrig lenge på kjønnet til babyen. Magefølelsen min har vært gutt fra dag en, vet ikke om det er pga at jeg har 2 gutter fra før men magefølelsen stemmte overens med det de sa på ultralyd her:) er 14 uker. Blir spennende å se om det stemmer overens med det de kommer til å si til meg den 15.aug på Ul i norge:)
 
Er på


Er på ferie i utlandet nå, har vært sykt nysgjerrig lenge på kjønnet til babyen. Magefølelsen min har vært gutt fra dag en, vet ikke om det er pga at jeg har 2 gutter fra før men magefølelsen stemmte overens med det de sa på ultralyd her:) er 14 uker. Blir spennende å se om det stemmer overens med det de kommer til å si til meg den 15.aug på Ul i norge:)
Oii, det er ikke lenge til!! så spennende :-D Vi er litt heldige med at (de fleste av oss) vi har ferie nå med den verste ventingen, og ferien FYKER alltid for fort!! :-) På både godt og vondt nå! hihi! Ta gjerne å oppdater når du vet! Er så spent på magefølelsen til oss, og om det faktisk stemmer!! :-) PS, vi har ultralyd samme dag! :-O
 
Da har vi vært på ultralyd. Viser seg at det er en liten aktiv bølle vi bærer, ville ikke vise seg frem [emoji28], men vi ble satt tilbake til uke 16 ( fra 17+2 til 16+0).. Men vi fikk ny time i august :) så kommer ny oppdatering da :)
 
Da har vi vært på ultralyd. Viser seg at det er en liten aktiv bølle vi bærer, ville ikke vise seg frem [emoji28], men vi ble satt tilbake til uke 16 ( fra 17+2 til 16+0).. Men vi fikk ny time i august :) så kommer ny oppdatering da :)

En liten luring altså :joyful: Blir spennende i august da! Lykke til :)
 
Da har vi vært på ultralyd. Viser seg at det er en liten aktiv bølle vi bærer, ville ikke vise seg frem [emoji28], men vi ble satt tilbake til uke 16 ( fra 17+2 til 16+0).. Men vi fikk ny time i august :) så kommer ny oppdatering da :)

Oii [emoji85] luringen!! Gleder meg til å høre i august!! [emoji5]
 
Takk for det [emoji4] ja det blir spennende [emoji4] men var utrolig kost å hilse på lille klumpen igjen [emoji7]
 
Hadde ingen spesiell følelse, men følte sjansen for gutt var mye større enn sjansen for jente. Jammen er det en jente!:Heartpink
 
Hadde ingen spesiell følelse, men følte sjansen for gutt var mye større enn sjansen for jente. Jammen er det en jente!:Heartpink

Gratulerer så mye med prinsessa i magen[emoji178][emoji322]
 
Back
Topp