Kjønn

Vet ikke kjønn enda, men tror deg er en jente. Jeg har gjettet rett på begge de andre to, så det blir gøy å se om jeg får rett en tredje gang :D OUL 04.08!

Så spennende [emoji16] ikke lenge igjen!! Ta gjerne å oppdater om du har lyst og husker det! Kjekt å se om magefølelsen stemmer [emoji7][emoji1362]
 
Tul 12+6 så var hun nesten 100% sikker på gutt å jeg har hatt den følelsen hele veien :)
 
Samme her! Klarer ikke helt å ta innover meg at det kan være en jente, så OUL blir veeeeeldig spennende :) Men egentlig var det likegreit å høre at det kan være en jente, for jeg har så guttefølelse at jente nesten ikke har vært noe alternativ :wacky: Greit at jeg da har fått "hørt det før" og fått latt det synke litt inn før vi evnt får det bekreftet/avkreftet ;)

Haha samma her[emoji3] Har så sterk guttefølelse så det blir mesta rart hvis det blir jente[emoji23]
Blir spennende å se på OL som er såååååå lenge til[emoji85]
 
Vært på oul i dag og vi får en gutt <3
 
Jeg er 100 % sikker på at det er gutt i magen min. Ser det tydelig på tul bildene fra 12+3 :)
Etter nub-teorien, den står ganske mye opp :joyful:.
Den teorien er jo 88% sikker leser jeg.
Jordmor sa ingenting om kjønn på tul, men jeg så det når jeg kom hjem.

Så er ikke så veldig spent merker jeg, vi skal ikke vite på oul heller. Sier han til babyn allerede :)
 
Jeg er 100 % sikker på at det er gutt i magen min. Ser det tydelig på tul bildene fra 12+3 :)
Etter nub-teorien, den står ganske mye opp :joyful:.
Den teorien er jo 88% sikker leser jeg.
Jordmor sa ingenting om kjønn på tul, men jeg så det når jeg kom hjem.

Så er ikke så veldig spent merker jeg, vi skal ikke vite på oul heller. Sier han til babyn allerede :)

Oi så spennende! Handler dere nøytralt alt dere handler, eller kommer dere til å kjøpe en del gutt også tror du?? [emoji16][emoji170]
 
Oi så spennende! Handler dere nøytralt alt dere handler, eller kommer dere til å kjøpe en del gutt også tror du?? [emoji16][emoji170]

Ja super-spennende :) Gleder oss!
Hvis jeg må handle noe så blir det nøytralt, for vi har mye klær og utstyr fra de fire første både til gutt og jente.
 
Ja super-spennende :) Gleder oss!
Hvis jeg må handle noe så blir det nøytralt, for vi har mye klær og utstyr fra de fire første både til gutt og jente.

Åja, så greit da! [emoji7][emoji1362] da er det jo null stress når du har klær for begge kjønn fra før av [emoji5] og ikke minst har mye fra før!
 
Mannen har trodd det er jente hele veien og kinesisk fødselskart sier nå og det :p men vi får vente å se til oul 10.8. Jeg har foreløpig ingen anelse!:wideyed: Såå spent og vil helst vite det i går:hilarious: man får jo lyst til å vite mer om den som bor inni magen:Heartred
 
Back
Topp