Kjønn

Skal på enda en tul i morgen, privat! [emoji16] Håper å få vite kjønnet da [emoji813][emoji813]

Åååå, jeg er så nysgjerrig at jeg vurderer å bestille en privat tul. Var på en i uke 12, og skal ikke på oul før 31. August. Det er så lenge til!

Åååå, jeg er så nysgjerrig at jeg vurderer å bestille en privat tul. Var på en i uke 12, og skal ikke på oul før 31. August. Det er så lenge til!

Ååå jeg forstår deg så godt [emoji85] jeg har 15. august, men det føles så lenge ut!! men hold ut! den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Og du venter på noe veldig godt!! [emoji57]

Ååå jeg forstår deg så godt [emoji85] jeg har 15. august, men det føles så lenge ut!! men hold ut! den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Og du venter på noe veldig godt!! [emoji57]

Ja, jeg får bare holde ut:wtf: takk:rolleyes:

Vært på TUL privat i dag, og fant ut at vi venter ei lita jente [emoji177]
Klarte rettogslett ikke å holde meg hele evigheten til OUL 31.aug [emoji1]

Kjempeglad for å få vite at hun vokser fint, og at alt ser bra ut! Nå kan jeg begynne å lage reir også, og graviditeten føles mer virkelig nå som vi har fått vite hvem som bor inni der [emoji7]

Vært på TUL privat i dag, og fant ut at vi venter ei lita jente [emoji177]
Klarte rettogslett ikke å holde meg hele evigheten til OUL 31.aug [emoji1]

Kjempeglad for å få vite at hun vokser fint, og at alt ser bra ut! Nå kan jeg begynne å lage reir også, og graviditeten føles mer virkelig nå som vi har fått vite hvem som bor inni der [emoji7]
Ååå så kjekt ❤️ Gratulerer så mye!! Da er det bare å begynne på rom og shopping (håper alle ble rosa for alle! Hihi) ❤️☺️☺️

Edit: jeg la til mange rosa emojier, men ingen kom opp.. :-(

Viser seg å være ei jente [emoji173] Men vi er like spente på om vi får samme beskjed på oul [emoji106]
Så kjekt at du husker å oppdatere! :-D og gratulerer såå mye ❤️❤️ Men blir spennende å se på OUL ja! ☺️ Jeg har hørt om folk som får et kjønn, og litt etterpå var det det andre! Men tror nok ikke det er like ofte i dag med gode utstyr! ☺️ Så kos deg med nyheten og eventuell rosa shopping ❤️

Oppdatering..

Magefølelsen var veldig sterk på jente.. Vært på ultralyd i dag og der viste det seg at mageboeren vår er en liten gutt [emoji170]

Så kjekt! Gratulere så mye [emoji7][emoji173]️[emoji173]️ rart å måtte vende tankene fra hun til han??? [emoji5]

Oppdatering..

Magefølelsen var veldig sterk på jente.. Vært på ultralyd i dag og der viste det seg at mageboeren vår er en liten gutt [emoji170]
Gratulerer med en liten prins i magen[emoji170]

Back
Topp