Kjønn

Her har me gutt fra før, og skal bare ha 2 stk.
Samboer ønsker seg helst gutt, mens eg vil helst ha jente.
Så derfor er eg sikker på at det blir gutt, for den mannen får alltid viljen sin. :p
 
Er det "feil" av meg at kjønn ikke betyr noe? Har alltid hatt lyst på ei jente, og det fikk jeg første ganga, men nå klarer jeg liksom ikke "bry meg", så lenge barnet har det bra, så er det liksom greit.. Hadde jo vært praktisk med jente, siden vi har så mye tøy, men...
 
Er det "feil" av meg at kjønn ikke betyr noe? Har alltid hatt lyst på ei jente, og det fikk jeg første ganga, men nå klarer jeg liksom ikke "bry meg", så lenge barnet har det bra, så er det liksom greit.. Hadde jo vært praktisk med jente, siden vi har så mye tøy, men...

Det er vel ingen som mener at kjønn betyr noe :)
 
Er det "feil" av meg at kjønn ikke betyr noe? Har alltid hatt lyst på ei jente, og det fikk jeg første ganga, men nå klarer jeg liksom ikke "bry meg", så lenge barnet har det bra, så er det liksom greit.. Hadde jo vært praktisk med jente, siden vi har så mye tøy, men...

Det er vel ingen som har sagt at det betyr noe. Forskjell på å ville ha et spesifikt kjønn og å ha en følelse ac hva som skjuler seg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en følelse på jente, uten at jeg vet hvorfor. Ser bare for meg det, selv om jeg konsekvent kaller den for han :p så får vi se om det er ønsketenkning siden jeg gjerne vil ha en av hver ;-)
 
Jeg tok meg selv i å si "han der inne" når jeg snakket om magen min her forleden, det bare datt ut uten at jeg trodde jeg hadde noen følelse på jente eller gutt. Både mamma, pappa og mannen stoppet opp og spurte "han?" Så nå er mamma overbevist om at det er en gutt :)
 
Sist gang trodde jeg det ble gutt pga at alle rundt meg trodde det. Men det ble jente. Jeg har egentlig ingen følelse på noen av delene nå...Er mye dårligere enn første gang, så kanskje det er gutt denne gang? Blir spennende å se!
 
Jeg drømte at det ble jente en natt.
Vi har en jente fra før, så dersom dette er jente også, så vil sambo ha en til. Han ønsker veldig en gutt til gjengen.
 
Jeg drømte at det ble jente en natt.
Vi har en jente fra før, så dersom dette er jente også, så vil sambo ha en til. Han ønsker veldig en gutt til gjengen.

Jeg kjenner en familie hvor far desperat ønsket seg en jente. De fikk en gutt, prøvde igjen, ny gutt, igjen ... Og i dag har de fire gutter :p Hehe.
 
Jeg kjenner en familie hvor far desperat ønsket seg en jente. De fikk en gutt, prøvde igjen, ny gutt, igjen ... Og i dag har de fire gutter :p Hehe.

Tenker jeg sier stopp etter to jeg ;-) Frister ikke å gå rundt som en kvalm zombie flere ganger :p
 
Jeg drømte at det ble jente en natt.
Vi har en jente fra før, så dersom dette er jente også, så vil sambo ha en til. Han ønsker veldig en gutt til gjengen.
Ja, det er jo forståelig. Tror alle menn drømmer om en sønn :) her har sambo både jente og gutt fra før. Så for han spiller det ikke noen rolle hva som gjemmer seg i magehuset. Jeg både føler og tror at d blir jente nå, men følelsen kan fort endre seg :)
 
Tenker jeg sier stopp etter to jeg ;-) Frister ikke å gå rundt som en kvalm zombie flere ganger :p

Hehe! Ikke bare bare å gå gravid :) Håper formen din bedrer seg snart! Mannen her kunne også tenke seg en sønn, men tar selvsagt det han får.
 
Hehe! Ikke bare bare å gå gravid :) Håper formen din bedrer seg snart! Mannen her kunne også tenke seg en sønn, men tar selvsagt det han får.

Sist, da det var jente, så satt kvalmen og trøttheten i ut svangerskapet. Sånn sett håper jeg at det er gutt, for da gir kanskje kvalmen seg tidligere? :p
 
Jeg spydde i nesten 8 mnd med gutt i magen :p
 
Back
Topp