Kjønn

Hvis det stemmer dette med like og ulike svangerskap blir det en jente igjen. Har ei jente fra før og svangerskapene er foreløpig helt like! Blir spennende å se, har null preferanser og er totalt lykkelig uansett <3
 
Magefølelsen min sier jente. Er min første, så jeg har ikke noe å sammenlikne med :)
 
Aner ikke. Jeg har alltid trodd nummer to blir jente, den følelsen endra seg litt da symptomene var helt like som med nummer 1 (gutt), men nå har den sakte, men sikkert gått over på jente igjen. Endrer seg hele tiden :p
 
Jeg har alltid tenkt at jeg blir guttemamma, så blir spennende å se :)
 
Tror litt det er ei jente men er ikke sikker. Samme følelsen og formen som Sist, samtidig noe forskjell men sånn har alle mine svangerskap vært
 
I begynnelsen hadde jeg veldig guttefølelse, men den har endret seg til jentefølelse:)
Har en av hver fra før, og de sv.skapene var ganske like, bortsett fra at jeg fikk mye mer vann i kroppen med gutten;)
Denne gangen er jeg mye mer kvalm og dårlig enn de to til sammen.
 
Dette svangerskapet er til nå helt ulikt mitt første. Da fikk jeg ei jente :) så kanskje er det en lillebror denne gangen :) tror nok mannen ønsker seg en gutt siden vi har bestemt at vi skal ha bare to barn. Men for min del spiller det ingen rolle :)
 
Sist var jeg overbevist at det var gutt :p men var jente. Er sikker denne gangen og på at det er gutt :p siden jeg ønsker meg en til jente som kan bruke det hu ikke har fått brukt å vi har 2 gutter fra før. 2 av hver hadde vært kjekt :) men en gutt er også velkommen :) sitter med samme følelsen som sist, lyst å vite om det er jente å ikke om det er gutt haha :) men tror nok vi venter denne gangen og med hva det er :)
 
Sist visste jeg at det var jente, og det fikk jeg rett i. Nå har jeg en anelse om gutt, men føler meg på langt nær like sikker. Kan være jeg føler gutt pga jeg alltid har sett for meg at jeg får jente - gutt - jente. :p
 
Forrige gang visste jeg med en gang at det var gutt. Denne gangen får jeg ingen spesiell følelse, syns nesten det er litt skummelt :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har hatt en følelse på gutt, siden jeg ikke er så dårlig som sist. Selvom jeg kaster opp hver dag nå og, men ikke på langt nær som sist. Men så har jeg slått fra meg tanken litt og tror jente. Jeg er utrolig spent på hva det blir.
 
Blir så spennende å se! Forrige gang i termingruppen min hadde vi et skikkelig "gutte-år". Spennende å se denne gangen :p
 
Hvis det stemmer dette med like og ulike svangerskap blir det en jente igjen. Har ei jente fra før og svangerskapene er foreløpig helt like! Blir spennende å se, har null preferanser og er totalt lykkelig uansett <3

Hos meg har begge dem forje svangerskapene vert helt like, men kom ut først en jente så noen år etter kom en gutt ;)
 
Back
Topp