Kjønn

Jeg har 2 gutter fra før, å svangerskapene med de var like :) Men denne gangen er det helt anderledes :) Noe sier meg at det skjuler seg ei tulle der, men jeg tør ikke kjenne for mye på den følelsen ;) Jeg blir glad uansett hva det er, men selvfølgelig hadde det vært kos med ei rosa/lilla tulle som kunne jevnet ut mannshormonene her i huset :p
 
Er ikke helt sikker, men med mine 2 gutter har jeg vært dårlig og med jenta mi var jeg ikke dårlig i det hele tatt. Siden jeg ikke er dårlig nå heller, kan det vel kanskje tyde på jente. Men jeg ønsker meg veldig en jente, så blir vel en liten gutt..hehe
 
Tok en test på en app jeg har, der slår dem sammen alt av myter ol. 9 av 14 av mine svar tydet på jente, 0 på gutt og resten var ubesvart for jeg er ikke kommet langt nok for å vite. Og har hatt litt magefølelse på jente og :) Men gutt er også veldig velkommen!
 
Tok en test på en app jeg har, der slår dem sammen alt av myter ol. 9 av 14 av mine svar tydet på jente, 0 på gutt og resten var ubesvart for jeg er ikke kommet langt nok for å vite. Og har hatt litt magefølelse på jente og :) Men gutt er også veldig velkommen!

Hvordan app er dette ;)?
 
Den heter Gravid og er utgitt av mammanett.no Kan hende testen ligger på nett og, kan sjekke :)
 
Finner ikke testen på nett, men appen er fin den, og gratis, så bare å laste ned :)
 
Finner ikke testen på nett, men appen er fin den, og gratis, så bare å laste ned :)

Jeg tok testen nå, og fikk jente:) Jeg har gutt fra før, og ønsker meg en jente denne gangen, men en liten minimini er selvsagt også ønsker og velkommen <3
 
Har hatt en klar følelse med nr 1 og 2, og det stemte begge gangene :) Denne gangen er følelsen mer vag, men jeg omtaler fosteret ofte som "han". Vi får se :) Det spiller ingen rolle :) :)
 
Tok en test på en app jeg har, der slår dem sammen alt av myter ol. 9 av 14 av mine svar tydet på jente, 0 på gutt og resten var ubesvart for jeg er ikke kommet langt nok for å vite. Og har hatt litt magefølelse på jente og :) Men gutt er også veldig velkommen!

Hvilken app? :p
 
Har følelsen på gutt. Har egentlig litt følelse på 2 stk,men det tror jeg ikke,kanskje.
Med forje så bare viste jeg at det var jente,og viste nøyaktig dato når hun ville komme til verden. Mannen veddet imot å tapte på alt.
Men hele svangerskapet hittil har vært anderledes,ikke som forje.
 
Eg har følelse på at det er jente
 
Tør jo nesten ikke si det, men har jentefølelse. Sist var jeg helt besatt av at det var gutt, men den følelsen har jeg ikke nå :) blir spennende. Jente: koselig ja takk. Gutt: veldig praktisk og jeg er rå på å være Guttemamma:p
 
Back
Topp