Kjønn

Vil vite. :)

Jeg vil ikke vite, elsker å lure på hvem som bor i magen min og den ekstra spenningen ved fødselen. :)

Vi vil vite :) Ikke fordi det har så mye å si. Men mest pga vi har lyst å ordne rom osv.. Mer av praktiske årsaker da :)

Jeg er så nysgjerrig at jeg bare MÅ vite det :D blir like glad om det er gutt eller jente :)

Jeg vil vite, klarer ikke å holde meg helt til september for å finne ut av det. Jeg vil jo shoppe rosa eller blått :P Ikke stresse med det etter babyen er kommet :P Men han vil ikke vite :/
Jeg spøker med at jeg får shoppe og sette det inn på babyrommet, så får han bare holde seg borte elns :P

Har du sett Gilmore Girls? Der vil bare mor vite og handler inn masse og lagrer i et rom som ikke far går inn i^^

Vet ikke helt om vi skal vite eller ikke. Vi har gutt og jente fra før, har alt til begge kjønn, så det hadde vært gøy å ikke vite å få prøvd det også. Samtidig kjenner jeg at jeg tror det er ett kjønn og bygger meg opp forventninger til at det blir akkurat det, så da tror jeg det blir rart om det viser seg å være det andre.

Fortsatt noen mnd på å bestemme oss da, mannen vil helst vite.

Vi skal ikke vite! Vil prøve det en gang også;-) Men kjenner jeg er litt misunnelig på alle dere som skal vite da! Hehe...men skal klare å holde meg;-)

Har du sett Gilmore Girls? Der vil bare mor vite og handler inn masse og lagrer i et rom som ikke far går inn i^^
Trodde jeg hadde sett alt, men kan ikke ta igjen det. Kanskje jeg må se det på nytt :) Men nå sier han nå at han skal vite det uansett for jeg får vist ikke male.. Så tror han vil da,finnes jo malinger uten gasser jeg kunne brukt :p

Visste ikke noe sist, men følelsen sa gutt helt til jenta var ute. Nå er jeg mer usikker. Vil være mest mulig uhildet ifht kjønnsroller, har masse nøytrale babyklær siden vi ikke visste sist, så det er jo hipp som happ for oss hva det blir. Men så er det frøkna på 3,5 da, er usikker på om hun vil forstå konseptet "vet ikke om det blir lillesøster eller lillebror"... Hun har en tendens til å bestemme seg for hvordan ting skal være og bli veldig skuffet om det blir litt annerledes... Så mulig jeg vil vite det for hennes del etterhvert. Regner med mange ul grunnet hellp sist, så får vel nok av sjanser til å finne det ut ;)

Back
Topp