Kjønn

Vi vil vite, kjekt å se om man må kjøpe mye nytt eller bruke fra forrige ;-)

Vi skal ikke vite, har alt etter storesøster, men både vogn, bilstol osv er nøytralt for vi visste ikke med henne heller i forkant og ville ha d nøytralt så vi kunne bruke det igjen uansett kjønn :) Har også mye av de første klærne i nøytralt, ble både strikket og handlet litt klær i forkant i nøytralt til storesøster ;) men hadde vært veldig praktisk med jente så vi fikk brukt igjen all klær...

Vi har lyst til å vite det.

Vi vil vite, altfor nysgjerrig :) Gleder meg til å kjøpe søte små gutte- eller jenteklær. Alt annet blir kjøpt i nøytral farge.

vi vil vite, mest fordi jeg vil vite hva klær vi må skaffr. tenker å prøve å få takk i mest mulig brukte klær slik t vi ikke bruker så altfor mye penger, og folk pleier å gi vekk rene jente eller guttepakker med klær i alle størrelser :)

Vi skal ikke vite, har alt etter storesøster, men både vogn, bilstol osv er nøytralt for vi visste ikke med henne heller i forkant og ville ha d nøytralt så vi kunne bruke det igjen uansett kjønn :) Har også mye av de første klærne i nøytralt, ble både strikket og handlet litt klær i forkant i nøytralt til storesøster ;) men hadde vært veldig praktisk med jente så vi fikk brukt igjen all klær...
Samme her :) har tatt vare på ALT etter jenta mi :)

Vi skal ikkje vite - handler nøytrale ting. Og så rekna eg med at gaver til babyen ikkje blir kjøpt før etter fødselen - slik at dei som vil gi oss reine gutte/jente ting får handla det då :)

Vil vite, har tatt vare på alt etter storebror og mye blir nok brukt uansett kjønn. Er en del blått og en del nøytralt. Alle store ting som bilstol, vogn ++ er nøytrale farger. Har lyst til å strikke noe til lille og om det skulle bli jente vil jeg strikke i rosa eller lilla siden hun jo vil arve en del blått.

I tillegg synes jeg det var veldig koselig å omtale babyen med navn da det var bestemt :)

Jeg vil vite, klarer ikke å holde meg helt til september for å finne ut av det. Jeg vil jo shoppe rosa eller blått :P Ikke stresse med det etter babyen er kommet :P Men han vil ikke vite :/
Jeg spøker med at jeg får shoppe og sette det inn på babyrommet, så får han bare holde seg borte elns :P

Skal vite, må se om jeg har rett ;)

Back
Topp