Kjønn :)

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Har du noe magefølelse for om det er en gutt eller jente som spirer inni deg?
Her har jeg ingen enda. Men samboer er overbevist om at det er en jente der inne. Kinesiske kartet sier jente og ringtesten sier jente.

Så får vi se nå da :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Min kjære mener så absolutt at det er en gutt, men eg er litt usikker! Det kinesiske sier jente!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gutta mine tror gutt, jeg tror jente og kinesiske sier jente ❤️

Begge gutta mine stemte med det kinesiskefødselskartet, håper det denne gangen også.:)
Stemmer det denne gang så blir det jente ;)

-Taste på nettbrette-

Noen som har prøvd ringtesten?

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

Det kinesiske sier jente,men har ikke noe magefølelse enda..kanskje det kommer etterhvert:)

Noen som har prøvd ringtesten?

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

Prøvde for 4 år siden ca, da jeg var gravid med minste. Testen viste gutt, jente, jente, jente og gutt :eek: Skal bare ha fire så lurer på hvor den siste kommer inn hen :P Har ikke tatt testen enda :)

Jeg tror det blir ei tulle til :) Men blitt "spådd" g, j, j, g :D

Sist hadde jeg en magefølelse på jente lenge før jeg ble gravid, som bare ble sterkere og sterkere før oul. Denne gangen hadde jeg følelse av gutt før jeg ble gravid men nå aner jeg ikke. Sikkert fordi jeg er for trøtt til å fokusere på hva magen forteller meg :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Så mange jenter;) kinesiske sier jente hos meg også!

Jeg har funnet forskjellige kinesiske kart og det ene sier gutt og det andre sier jente!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg er veldig sikker på at det er gutt :)

Jeg har funnet forskjellige kinesiske kart og det ene sier gutt og det andre sier jente!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Hvor er de kinesiske karta? Sende link :)

Ganske sterk magefølelse på gutt, og en synsk dame fortalte meg i 2011 at vi kom til å få to tette gutter så... So far so good ;)

Jeg får gutt i følge kinesisk fødselskart hvis det er slik at jeg går ut i fra den alderen jeg er nå (når jeg fikk pos test)? Ikke den jeg blir om noen uker :P

Jeg får gutt i følge kinesisk fødselskart hvis det er slik at jeg går ut i fra den alderen jeg er nå (når jeg fikk pos test)? Ikke den jeg blir om noen uker :P
Det står bruksanvisning til hvert kart. Noen sier du skal ta den alderen du har ved unnfangelse og noen sier alder ved termin.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Har på følelsen ei jente, siden mannen vil ha gutt :p

Januarspire 2015 <3

Back
Topp