Kjønn :)

Begge sier jente på meg❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Min sier jente, men jeg tror jeg får en gutt av en eller annen grunn..
 
Har ingen følelse enda. Men med datteren drømte jeg om rosa skyer en natt, før jeg var 3 mnd på vei, så da visste jeg med sikkerhet at det ble jente :) Merkelig, men sant :)
 
Når det gjelder kjønn så har jeg ingen anelse før det vises på ul. Har ikke hatt noe spesiel magefølelse for noen av mine heller. Men med 3 av samme kjønn håper jo man selvsagt på ett av det motsatte kjønn:p
 
Jeg har gutt jente gutt. Har samme symptomene som med jenta fåreløbig, men ingen svangerskap er jo like. Mannen Kommer fra en guttefamilie, så tror nok det blir gutt i gjenn. :) men kinesiske fødselskarte sier jente. Ikke godt å si. Samme for meg hvilket kjønn det blir:)
 
Hos meg sier de to forskjellige, babyverden sitt sier jente og terminkalkulator sin som regner på en annen måte sier gutt.. blir spennende å se da, 50/50 sjans, en av de blir det :p

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen
 
Magefølelsen og det kinesiske fødekartet sier at jeg venter gutt nr. 2 :)
 
Garantert gutt igjen...bare gutter i slekta til mannen :)

Sent from my GT-P7320 using BV Forum mobile app
 
Kinesisk fødselskart sier gutt, stemte at det var jente da jeg brukte den sist gang. Om det stemmer denne gang får vi se. Symptomene er litt annerledes, så det blir spennende ;) Blir glad uansett hvilket kjønn det måtte være :)
 
Back
Topp