Kjønn på ultralyd

Jeg er alt for kontrollfreaken til å ikke vite :notworthy
Må jo planlegge og gå gjennom klærne på loftet og sortere u:gen014
 
Jeg har så lyst til å ha den spenningen med å ikke vite, men jeg er ALT for nysgjerrig! Vil vite mest mulig om lillehjertet som har flyttet inn :)
 
Hvis alt går bra denne gangen så skal jeg vite det lenge før oul☺️ Vi blir følgt opp med ultralyder annen hver uke pga dette er mitt 15.svangerskap. Første svangerskapet gikk bra og har en sønn på 8 år. Men etterpå har vi hatt x antall missed abortions, noen sa og en exu.
 
Hva mener du med å "planlegge utifra det"? Dere trenger vel en seng, vogn og babyklær uansett hva slags tiss barnet har? ;)
Blandt de tingene jeg ønsker å planlegge er farger på noen klær, mamma strikket et nydelig hentesett i hvitt og lyseblått til junior da han ble født, dersom vi ventet ei jente ønsker jeg meg veldig d samme settet i hvitt og rosa.
Vi har veldig mye som skal arves fra junior til baby, veldig mye i nøytrale farger. Jeg ønsker å kunne gå gjennom klærne på loftet og sortere ut d som ikke vil bli brukt utfra hvilket kjønn baby har.
Jeg ønsker også å kjøpe kjoler og andre søte jente-ting dersom d blir en jente. Dette har sikkert med at jeg har en skikkelig odelsgutt og mann som er bonde så ønsker da hvis vi får ei jente å gjøre det skikkelig jentete xsmile9
 
Kan se for meg at det er utrolig spennende og magisk å få vite kjønnet på fødestua!!
..men jeg er ikke skrudd sammen på det viset! Totalt umulig å ikke vite noe jeg KAN få vite :laughing021
 
Jeg klarer ikke la være å vite. Og mistenker at jeg nok hadde klart å tolke det selv utifra ultralydbildene.
 
Hadde tenkt å ikke vite sist, men på OUL klarte jeg ikke la vær å kikke og så det selv. Var i etterkant veldig glad for det, da jeg følte jeg knyttet meg til babyen på en helt ny måte. Begynte å kalle henne med det navnet vi hadde lyst på, og hun ble et virkelig lite menneske for meg. Så ønsker helt klart å vite denne gangen også ❤️ Tror også det blir lettere for storesøster å forstå om vi kan omtale babyen som lillebror eller lillesøster
 
Jeg klarer ikke la være å vite. Og mistenker at jeg nok hadde klart å tolke det selv utifra ultralydbildene.

Det har jeg også tenkt litt på at man fort kan gjøre, husker flere prøvde med forrige å se det på ultralydbildene vi fikk med hjem :p
 
Så spennende ☺️ Jeg hadde aldri klart å holde meg
Godt mulig jeg blir utålmodig utover i svangerskapet, men akkurat nå føles det veldig enkelt å vente.. så får vi se om det blir like enkelt når jeg er så langt på vei at man kan se kjønn på ultralyd:p
 
Helt enig med deg!
Det var flere familiemedlemmer som ville vite kjønnet, men jeg ba dem bare om å kjøpe nøytrale farger, og så fikk de heller kjøpe andre farger når barnet ble født :happy:

Og å få høre kjæresten min fortelle meg at vi hadde fått en jente når hun kom ut, var det beste øyeblikket, og det jeg husker best fra fødselen :Heartred
Åhh jeg gleder meg :Heartred
 
Back
Topp