Kjønn på ultralyd

RosaFlammer

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2019
Lurer på om alle her inne skal vite hvilket kjønn dere får på OUL? :)

Med førstemann hadde jeg et sterkt ønske om å ikke vite det, og det var kjempespennende at det blei en overraskelse :Heartred

Denne gangen er jeg usikker på om jeg vil gjøre det samme, eller prøve hvordan det er å vite hva det blir også :happy:
 
Lurer på om alle her inne skal vite hvilket kjønn dere får på OUL? :)

Med førstemann hadde jeg et sterkt ønske om å ikke vite det, og det var kjempespennende at det blei en overraskelse :Heartred

Denne gangen er jeg usikker på om jeg vil gjøre det samme, eller prøve hvordan det er å vite hva det blir også :happy:
Har akkurat samme dilemma :happy: vi visste med førstemann, ikke viste med frøkna og nå er jeg usikker. Det var utrolig spennende å ikke vite, men syns det også er koselig å få vite hvem som skjuler seg i magen. Praktisk er det også. Den delen av meg som liker å ha alt klart sier "sjekk", den avslappa delen sier "la være" :hilarious:. Vet ikke hva vi skal gjøre..
 
Vi skal nok vite det. Jeg har alltid tenkt at jeg vil vite, men nå er jeg litt der at det hadde vært gøy å ikke vite også. Samboer vil gjerne vite, så da blir det nok det. I alle fall så lenge jeg er litt vinglepetter :p
 
Vi skal vite det :Heartred Jeg hadde aldri klart og vente :p
 
Vi skal nok vite :love7 Er så spent på hvem som skuler seg inni der:Heartbigred
 
Med første ville jeg ikke vite det - var sikker på at det var gutt og det stemte. Med resten har jeg fått tett oppfølging med UL ofte og da har jeg sett det selv. I utgangspunktet vil jeg ikke vite, men regner med jeg ser det selv denne gangen også:p
 
Den kontrollfriken som jeg er så er jeg nødt å vite det :smiley-bounce022
Men vi kommer til å ta en ultralyd i uke 13/14 for å se om vi kan se kjønn da, klarer ikke å vente helt til uke 18/19...
 
Skal ikke vite :)
Visste med de 3 første og ikke med nr 4.. syns det var veldig gøy å ikke vite :)
 
Jeg må nok vite, som den nysgjerrigperen jeg er.
 
Her må vi vite tror jeg :angelic: jeg har en av hver fra før, og visste med de :) dette er samboers første og han er utålmodig allerede:hilarious:
 
Jeg visste ikke med førstemann. Veldig fint og spennende.

Denne gangen skal vi nok vite å vi kan snakke med sønnen om h*n som er i magen så han får et forhold til at han skal bli storebror.
 
Last edited:
Det er ikke så lett :p

Jeg er ganske sikker på at mannen vil vite kjønnet, mens jeg egentlig heller mest mot å ikke vite det denne gangen også tror jeg, men ombestemmer meg flere ganger om dagen :D
Heldigvis en stund til jeg må ha bestemt meg da :happy:
 
Vi må vite! Jeg har vist det selv med de to første at de var gutter og var super fornøyd med å få det bekreftet! Denne gangen er jeg mer usikker, også er svangerskapet noe annerledes hittil så jeg håper, og tror kanskje litt at det nå kommer ei tulle, men vi får se... orker iallefall ikke å vente helt til August med å finne det ut
 
Vi skal vite d. Skal bestille tid til ul i uke 14 slik som sist gang, klarer ikke vente til oul.
 
Skal vite det tenker jeg. Greit å planlegge ut ifra det. Men det er sykt spennende å ikke vite og. (Sier "de"):hilarious:

Tar nok en UL i uke 14 ca for å vite kjønn:D
 
Jeg er ikke tålmodig nok til å ikke vite det
 
Uaktuelt å vente om jeg har mulighet til å vite :hilarious:
 
Back
Topp