Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk samme beskjed med første. Da tok jeg ny ultralyd privat uken etter og dikk bekreftet at det var jentePå oul i går fikk vi beskjed om at det sannsynligvis er en jente Er det flere som har fått beskjed om «at det sannsynligvis er jente», og hvor sikker kan man da være på at det er riktig? Ikke at det har noe å si, er bare nysgjerrig
Kanskje jeg også må bestille en privat Skal på ny ultralyd om 6 uker, men vet ikke om nysgjerrigheten kan holdes i sjakk så lenge, heheFikk samme beskjed med første. Da tok jeg ny ultralyd privat uken etter og dikk bekreftet at det var jente
Føler den altså! Om alt er bra med den lille på oul og de ikke får sett kjønn, så blir det en privat ultralyd her altså! jeg og ungene er fooooor nysgjerrige til å vente.Kanskje jeg også må bestille en privat Skal på ny ultralyd om 6 uker, men vet ikke om nysgjerrigheten kan holdes i sjakk så lenge, hehe
Haha jeg starta å kalle han for han flere uker før OUL, så skal ikke kimse av magefølelsen Boys, boys, boys!Boys, boys, boys neida ikke tre men jeg fikk sangen på hodet. referanse for de født på. 80.tallet!
Magefølelsen altså, skal ikke tulle med den!
Tvillinger?Vi får en av hver