Kjønn på baby ❤️

Vet ikke ennå, skal på oul 30.3, så håper jeg får vite da hvis alt er bra. Ellers blir det en ny ultralyd etter oul for å se. Er veldig veldig spent!
 
Skal på oul 31.3. Gleder meg sånn til å finne ut, er så spent :smiley-bounce012
 
Her kommer en lillebror. Har ei jente fra før.
Jeg fikk vite via nipt fra utlandet i uke 9, men det var også veldig synlig på ul 14+2 :Heartblue
 
Jeg fikk vite på tul at det er en gutt riktignok med et forbehold om at vi ser det mye bedre på oul.
Men det er det jeg tror også, jeg føler meg helt anderledes enn forrige gang!
 
Vet ikke enda. Skal på oul på torsdag, er sååå spent!!
 
:love7Fikk vite på tul at det høyst sannsynlig ble gutt :Heartblue skal på den ordinære på fredag, så da får vi se om det stemmer
 
Hun kunne ikke si noe sikkert på tidlig ul, men jeg tror jente, føles ganske likt som sist svangerskap. Jeg håper litt på jente også :angelic: Har så mye fine klær etter storesøster. Men blir stas uansett! Skal på UL 15.3 så håper å få vite da!
 
Her klarte de ikke å se skikkelig på TUL, baby er usedvanlig kamerasky:laughing002 men om hun skulle gjette, sa hun at hun gjetter på jente men tør ikke si noe sikkert. Skal på OUL 22.03, gleder meg veldig til å se om de klarer å se kjønn der! Føler meg helt annerledes enn forrige svangerskap, hvor vi fikk gutt, så jeg håper egentlig litt på jente denne gang, selv om jeg alltid sier at kjønn ikke betyr noe:smiley-ashamed005 dette blir sannsynligvis siste barn, hadde vært gøy å hatt en av hver.
 
Back
Topp