Kjønn på baby ❤️

Jeg fikk vite det forrige onsdag. Jeg har vært lagt inn på sykehuset, fått sterke smertestillende og blitt operert, så jeg spurte om jeg kunne få ul for å sjekke at alt sto bra til - selvom jeg kjente liv. Gyn fortalte meg at vi venter ei jente, men anbefalte meg å dobbeltsjekke på oul som jeg skal på på torsdag (selvom han var helt sikker) :love017
Sa til pappaen at jeg ikke fikk vite kjønn (vi fikk ul uken før å - men da var hun for urolig til at det kunne sees), han ble like skuffa begge gangene :laughing002 Kom hjem til han med en gave, fortalte han at denne fikk han fordi han hadde vært flink hjemme. Ansiktet hans når han pakka opp ul bilder og rosa klær var priceless, skikkelig tatt på senga:laughing002 Storesøster som var med å hentet meg på sykehuset fikk en rosa kjærlighet og ul bilder i hånda, hu var hangover fra sin egen narkose og helt forfjamsa:laughing002:laughing002 Takka meg å ble superstolt:Heartred
 
Lillebror :Heartblue
 
Ååå håper jeg også får vite kjønn om 13 dager på oul !
 
På oul i går fikk vi beskjed om at det sannsynligvis er en jente :Heartpink Er det flere som har fått beskjed om «at det sannsynligvis er jente», og hvor sikker kan man da være på at det er riktig? Ikke at det har noe å si, er bare nysgjerrig:D
 
Back
Topp