Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Ok. Jeg greier jo ikke å vente. Jeg har vanligvis ikke noen svak strek før 9 dpo og da på kveld. Jeg syns jeg skimter noe på denne. Vanskelig å ta bilde da av ultrasvake tester. Så vet jeg det er noen som syns dette høres søkt ut, men jeg kan ofte kjenne når egget fester seg. Det skjer på ca 5 dpo hos meg. Jeg kjente noe på lørdag, ikke så tydelig som jeg pleier da. Så kan hende jeg bare lurer meg selv… Tror jeg er 8 dpo.

Så bruker jeg ikke å få noe særlig til test på morgenen. Det er kveld som gjelder hos meg…
Mine før positive symptomer bruker å være:
- ømme bryst ( men også før mens)
- fiser forferdelige stinkbomber ( huff)
- frysen
- øm i livmor

Så disse har jeg nå. Har på følelsen at jeg får positiv test og.

Men alt KAN være ønsketenkning, hvilket det også er uansett resultat!


Vis vedlegget 417171
Det er noe der!
 
Ser antydning til noe der! Ligner veldig på min test 8 dpo.
Blir spennende å se videre, krysser fingrene for deg :love017
 
Det er fortsatt for tidlig å si… Skimter liksom noe, men kan være hva som helst. Jeg vet ikke hvilken dpo jeg er, men tror 9, kan være 8. Har aldri før fått strek før 9 dpo, så må smøre meg med litt tålmodighet.
58E6E58E-1FDC-4874-90B3-084283AE268C.jpeg
 
Det er fortsatt for tidlig å si… Skimter liksom noe, men kan være hva som helst. Jeg vet ikke hvilken dpo jeg er, men tror 9, kan være 8. Har aldri før fått strek før 9 dpo, så må smøre meg med litt tålmodighet.
Vis vedlegget 417220
Herregud så spennende!
 
Cd 22…. Blenda test, så var bare falske skygger så langt…Puppene mine strutter…Så det ER litt rart at det ikke er noe der… Etter amming av to barn, så er det ikke så mye « strutt» i de puppa her bortsett fra når jeg er gravid… det er heller mer «kaputt» …:hilarious:
 
Back
Topp