Hehe, det er litt av en historie

Første gangen vi møttes var våren 2012, da tvillingene hans skulle begynne i bhg jeg da jobbet i - selvfølgelig på min avd

Jeg syntes fra første stund at han var kjekk, men han hadde jo kone og barn, og jeg selv var forlovet (med en psykopat som jeg ikke turte å gå fra, siden jeg ikke visste hva han kunne finne på...), så jeg lot det ligge.. Men så på ham i skjul da

Fikk bra kontakt med både ham og den daværende kona, og møtte dem på et lokalt arrangement et par mnd etter at barna deres begynte i bhg. Ble med dit på nachspiel og greier, og var senere på litt forskjellige fester med dem (eller da egentlig med kona, han var hjemme med barna mens hun festa..).
Så den neste sommeren, altså i 2013, så skar det seg med han og kona, jeg ble mer og mer tøff i forhold til han jeg var sammen med, turte å bryte meg mer løs så han ikke hadde overtaket lengre.. Jeg og gubben fikk god kontakt den høsten, og han sa flere ganger at han så at jeg ikke hadde det bra i det forholdet jeg var i.. Jeg brøt med han jeg var forlova med den høsten, men fikk streng beskjed om å ikke si noe til familien før etter jul (som sagt, psykopat som hadde skikkelig overtaket på meg!). Gubben støtta meg gjennom det hele, og var en utrolig klippe for meg oppi alle truslene exen kom med! Han ba meg hjem til seg for å se film, spise middag osv, noe jeg takket ja til

Var også på byen en gang sammen, og det var vel da det hele starta på ordentlig, for den natta ble jeg med han hjem

Etter det var vi "veldig gode venner" i noen mnd, før vi i all hemmelighet ble sammen julekvelden 2013

♡
Nå sitter jeg her med kul på magen, og venter vårt første felles barn i januar 2016❤❤