Kjærleik

I fylla :p
Neida. Vi jobba sammen også. Men altfor sjenerte til å gjøre annet enn å gi hverandre noen blikk. Fylla på samme plass fiksa den biffen da. Ikke særlig sjenert i fylla så. Over 10 år siden nå :p

Vi møttes på Øya i 2007. Jeg var på besøk hos et vennepar og han hos en kompis av dem igjen. Vi møttes første kvelden og fant tonen. Jeg bor i Rogaland og han bodde i Finnmark, så det ble ett år med pendling for oss begge før han kom flyttende ned sommeren etter :)

Det morsomme er at før vi møttes spøkte venninnen min med at hun hadde funnet et passende mannsemne til meg, men vi hadde jo aldri trodd at vi faktisk skulle klaffe :p

Traff han på byen, syns han så spennende ut. Traff han et par ganger til etter det :P på byen/fest.. Prøvde å legge han til på fb. Men han la ikke til meg, så gav litt opp. Tenkte ikke på det, plutselig hadde han lagt meg til :P å da var det full fyr fra han :D endte med at jeg dro på besøk til han.

Nå er det to år siden, vi bor sammen og har en sønn på straks 8 mnd :P ❤️

Møttes på jobb. Han var den erfarne som skulle lære opp den nye vikaren. Jeg syntes han var så kjekk at jeg hadde problem med å se på ham :p Turte ikke si at jeg ikke skjønte alt, var redd han skulle tro jeg var et nek. Problemet var at jeg hadde kjæreste, og fortsatte sammen med ham i to år til før det skjærte seg. Da gikk det bare fire måneder før jobbkollegaen min satte inn støtet. Han hadde jamme venta på meg hele tida ♥ Dette var høsten 2011 og om to dager er termindatoen for vår førstefødte.

Han var sjefen min.. Ble brått gode venner, fant på mye sammen.. Så hadde han en fest, og vips ble vi sammen.. Sluttet i jobben da ja :)

Vi hadde vert venner og turkompiser en stund. Etter en del flørting, kysset han meg plutselig, og da begynte den søte musikken;) Ca 1mnd senere var vi offisielt et par:)

Husker ikke, var veeeeldig full. :p Jeg var ute og reiste, og husker glimtvis flørting, og da jeg våknet neste morgen sov vi i sengen i bungalowen min. Husker ikke vårt første kyss eller noe. Jeg var kul og spanderte frokost på han. Samme kveld flyttet han inn i bungalowen min, og resten av turen reiste vi sammen. Vi var kjærester fra første stund. Det var i 2006. :-)

Vi møttes på den lokale puben i April 2013, han hadde vist flørtet med meg, men det hadde ikke jeg fått med meg da. Kjente til hverandre fra før, men vi begge to hadde bodd borte i mange år. Så møttes vi igjen på hotellet et par helger etterpå, da spanderte han vin på meg og vi ble sittende å skravle sammen hele kvelden/natta. Og etter det begynte vi bare å møtes nesten hver dag, og ble fort sammen :) Jeg bodde da i Trondheim, men endte med å flytte tilbake til hjem plassen min, kjøpte hus og flyttet sammen etter 4måneder :)

Det ble match på tinder :) stilte riktig nok opp fyllesyk på 1 date :p men tydeligvis så ble han sjarmert for snart har vi 1 års dag og har fått en nydelig datter som snart er 5 uker ;) fort gjort ja :)

Vi begynte å snakke til hverandre på nettby.no faktisk :p da var jeg 13 og han 15, så avtalte vi å møte hverandre og satt hjemme på gutterommet hans og så film første gang og vi har vært sammen siden :D Det resulterte i hus og barn flere år etterpå :)

Vi møttes i april -14 på en bursdagsfest til et felles vennepar. Snakket ikke så mye sammen i starten, og det endte brått da jeg drakk meg så drita at jeg måtte gå hjem. Møttes et par ganger etter det på sammenkomster hos venneparet vårt. Begynte å henge sammen i fjor sommer (bare som venner), og var ute på byen helgen før jeg skulle flytte tilbake til hjembyen min. Det endte med litt kyssing og innrømmelser om at vi likte hverandre. Dagen etterpå hadde begge fylleangst og var usikker på om motparten hadde fått med seg hva som ble sagt, så vi latet som ingenting hadde skjedd.

Vi pratet litt i ny og ned etter jeg flyttet hjem, men ikke så mye. 3 mnd etter jeg flyttet hjem ringte han meg og lurte på om jeg ville være med på julebord til København. Takket ja og angrer ikke et sekund på det!

Hadde vært et par en stund når det ble offisielt 4.januar 2015, og 17.april 2015 ble vi samboere. Gikk fort, med andre ord... :p

Vi snakket sammen for første gang på mirc faktisk, da var jeg vare 12 år :p Ble ikke så mye der, men etterhvert som årene gikk, og det ble slutt med han jeg var sammen med en kort periode, begynte vi å snakke igjen på nettby og msn, og plutselig avtalte vi å se film sammen i leiligheten hans, holdt hender og var dritnervøse :p Etterhvert møttes vi mer og mer, og kyssa første gangen på fylla :p Gjemte oss bort som 14 og 19 år gamle for å kysse ! Haha :p Etter det ble vi sammen og har vært sammen siden ;)

For 7 år siden ankom jeg øvingslokalet for korpset vi spiller i. I løpet av øvelsen hadde jeg visst sagt noe helt spesielt, som hadde fattet interessen hans. Jeg husker ikke hva det var, men det var visst ikke helt "vanlig" å si. :P På den tiden hadde både han og jeg kjæreste på hver vår kant. Vi var venner, snakket sammen på Facebook og var på fester sammen. Tre år senere hva et vi på fest sammen igjen. Jeg var pære full, men jeg husker likevel kvelden klart (mener jeg, i alle fall! :P ). Utpå natta fulgte han meg til en taxi, og taxisjåføren lurte på om det virkelig var slik at jeg skulle reise alene hjem. Selvsagt skulle jeg alene hjem, jeg og min daværende kjæreste skulle overta vårt nye hus dagen etter! Som følge av dette huskjøpet måtte jeg ta toget forbi Mannens byggeplass to ganger om dagen. Det ble vår "greie" at jeg "sjekket fremgangen" hver gang jeg toget forbi. Samtidig var daværende forhold skrantende, og Mannen var interessert.. Jeg insisterte på at jeg skulle bli i forholden med daværende kjæreste i alle fall noen måneder til, men ting gikk fortere enn forventet. Plutselig sto jeg på døra til Mannen, med en bag som inneholdt det jeg klarte å raske med meg i det jeg forlot daværende kjæreste. Siden har der vært oss - mitt livs beste avgjørelse!

Vi møttes på match. Datet et par måneder uten at det skjedde noe mer.
Sendte ham en "feil" melding en dag etter noen måneder, spurte senere om han ville Møre oss på byen, og så var det gjort. :)

Vi møttes i vinterferien i 2001, på skiferie i Hallingdal. Jeg kan ikke stå på ski og han hjalp meg etter en trynings :p

Jeg "fant" han på nett i 2006. Utvekslet nr. og så ble vi sammen :p Jeg var 16 og han 20. Han gikk rundt å sa at jeg var 17 og ett halvt. Hørtes litt mer voksent ut :p

Hehe, det er litt av en historie;) Første gangen vi møttes var våren 2012, da tvillingene hans skulle begynne i bhg jeg da jobbet i - selvfølgelig på min avd :-P Jeg syntes fra første stund at han var kjekk, men han hadde jo kone og barn, og jeg selv var forlovet (med en psykopat som jeg ikke turte å gå fra, siden jeg ikke visste hva han kunne finne på...), så jeg lot det ligge.. Men så på ham i skjul da;)
Fikk bra kontakt med både ham og den daværende kona, og møtte dem på et lokalt arrangement et par mnd etter at barna deres begynte i bhg. Ble med dit på nachspiel og greier, og var senere på litt forskjellige fester med dem (eller da egentlig med kona, han var hjemme med barna mens hun festa..).
Så den neste sommeren, altså i 2013, så skar det seg med han og kona, jeg ble mer og mer tøff i forhold til han jeg var sammen med, turte å bryte meg mer løs så han ikke hadde overtaket lengre.. Jeg og gubben fikk god kontakt den høsten, og han sa flere ganger at han så at jeg ikke hadde det bra i det forholdet jeg var i.. Jeg brøt med han jeg var forlova med den høsten, men fikk streng beskjed om å ikke si noe til familien før etter jul (som sagt, psykopat som hadde skikkelig overtaket på meg!). Gubben støtta meg gjennom det hele, og var en utrolig klippe for meg oppi alle truslene exen kom med! Han ba meg hjem til seg for å se film, spise middag osv, noe jeg takket ja til:) Var også på byen en gang sammen, og det var vel da det hele starta på ordentlig, for den natta ble jeg med han hjem;) Etter det var vi "veldig gode venner" i noen mnd, før vi i all hemmelighet ble sammen julekvelden 2013;)
Nå sitter jeg her med kul på magen, og venter vårt første felles barn i januar 2016❤❤

Back
Topp